مدل جدید لپ تاپ XPS 13 دل

مدل جدید لپ تاپ XPS 13 دل با پردازنده نسل دهمی اینتل معرفی شد

مدل جدید لپ تاپ XPS 13 دل مجهز به پردازنده نسل دهمی اینتل Comet Lake معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت Dell XPS 13 جدید بیشتر آشنا شوید.

کمپانی دل امروز میزبان یک رویداد خبری ویژه بود و مدل جدید لپ تاپ XPS 13 را درست هفت ماه پس از معرفی نسخه‌ی پیشین آن معرفی کرد. تفاوت بزرگی بین این نسل و نسل پیشین لپ تاپ 13 اینچی دل وجود دارد و آن حضور پردازنده‌های نسل دهمی اینتل زیر قاب آن است. این همان تراشه‌ی 10 نانومتری Ice Lake قرار گرفته زیر قاب لپ تاپ هیبریدی تازه معرفی شده XPS 13 نیست، بلکه آن از پردازنده 14 نانومتری Comet Lake که اینتل امروز از آن‌ها رونمایی کرده بهره می‌برد.

سه پردازنده Core i3-1011U و Core i5-10210U و Core i7-10510U و همچنین یک پردازنده‌ی شش هسته‌ای جدید به نام Core i7-10710U‌ (که نخستین پردازنده شش هسته‌ای سری U است) گزینه‌های انتخابی کاربران برای قدرت‌گیری این لپ تاپ جدید است. البته نسخه‌ی شش هسته‌ای تا ماه اکتبر عرضه نخواهد شد.

به جز این مورد، همه چیز با مدل پیشین یکسان است. دل یک وبکم 2.25 میلی‌متری را در زیر نمایشگر قرار داده است. این وب‌کم به قدر کافی کوچک است که باعث زیاد شدن حاشیه‌های نمایشگر نشود. یک نمایشگر 13.3 اینچی InfinityEdge با وضوح 4K و پشتیبانی از Dolby Vision برای HDR در جلوی این کامپیوتر قابل حمل قرار دارد. حالت‌های Dell Cinema، Vaves MaxxAudio و Killer Wi-Fi نیز در اینجا دیده می‌شود.

حداکثر فضای ذخیره سازی مدل جدید لپ تاپ XPS 13 دل 2 ترابایتی SSD و حداکثر ظرفیت رم آن نیز 16 گیگابایت خواهد بود. ضخامت کلی دیوایس 11.6 میلی‌متر بوده،‌ در حالی که ابعاد آن برابر 302 در 199 میلی‌متر است که یک دیوایس کوچک‌تر از سایر لپ تاپ‌های 13 اینچی را می‌سازد. وزن این دیوایس 1.2 کیلوگرم است. مطابق معمول سیستم عامل ویندوز 10 روی این دیواس نصب است، مگر آنکه شما بخواهید Ubuntu را روی آن نصب کنید. در این صورت اسکنر اثر انگشت و قابلیت Waves MaxxAudio در دسترس نخواهند بود.

قیمت مدل جدید لپ تاپ XPS 13 دل

دل قصد دارد لپ تاپ ایکس پی اس 13 جدید خود را با قیمت پایه 899.99 دلاری از 27 آگوست (5 شهریور) روانه‌ی بازارهای جهانی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*