لپ تاپ جدید MSI

سه لپ تاپ جدید MSI با پردازنده شش هسته‌ای Comet Lake اینتل معرفی شدند

سه لپ تاپ جدید MSI به نام‌های پرستیژ 14، پرستیژ 15 و مدرن 14 با بهره‌گیری از پردازنده شش هسته‌ای Comet Lake اینتل و کارت گرافیک انویدیا معرفی شدند.

شرکت اینتل روز گذشته رسما از پردازنده های نسل دهمی Comet Lake خود پرده برداری کرد. کمپانی دل، یکی از نخستین شرکت‌هایی بود که این خبر از حضور این پردازنده‌ها زیر قاب لپ تاپ جدید XPS 13 خود داد. حالا MSI نیز می‌خواهد جزو اولین مصرف کنندگان این پردازنده‌ها باشد. سه لپ تاپ جدید MSI به نام‌های Prestige 14 ، Prestige 15 و Modern 14 با بهره‌گیری از پردازنده‌ی شش هسته‌ای Comet Lake اینتل رسما معرفی شدند.

مشخصات فنی سه لپ تاپ جدید MSI

لپ تاپ جدید MSI

MSI می‌گوید این لپ تاپ‌های جدید 40 درصد سرعت رندر و ویرایش عکس سریع‌تری را به لطف پردازنده Core i7-10710U ارائه می‌کنند. این نخستین پردازنده شش هسته‌ای سری U اینتل است. دو مدل پرستیژ از کارت گرافیک مجزای Nvidia GeForce GTX 1650 با طراحی Max-Q بهره می‌برند، در حالی که مدل مدرن 14 به کارت گرافیک Nvidia GeForce MX250 مجهز خواهد بود.

دو مدل پرستیژ ارائه کننده‌ی نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 90 درصدی و وضح صفحه 4K هستند. جنس بدنه‌ی آن‌ها آلومینیومی بوده و دو مدل 14 و 15 اینچی به ترتیب 1.2 و 1.6 کیلوگرم وزن خواهند داشت. وزن مدل مدرن 14 نیز 1.1 کیلوگرم است و از بدنه‌ی خاکستری کربنی بهره می‌برد. MSI می‌گوید عمر باتری این لپ تاپ با هر بار شارژ کامل 10 ساعت است و نمایشگر 14 اینچی آن وضوح Full HD را ارائه می‌کند.

در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت سه لپ تاپ تازه معرفی شده کمپانی ام اس آی در دست نیست، اما پیش فروش آن‌ها از فردا آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*