گوشی های سری ردمی نوت 8 شیائومی

گوشی های سری ردمی نوت 8 شیائومی به تراشه هلیو G90T مجهز خواهند بود

شرکت ردمی تایید کرده است که گوشی های سری ردمی نوت 8 (Xiaomi Redmi Note 8) به تراشه متمرکز بر گیمینگ هلیو G90T مدیاتک مجهز خواهند بود.

چند روز پیش بود که عکس‌های تبلیغاتی گوشی های سری ردمی نوت 8 شیائومی به بیرون درز کرد. حال، اوایل امروز ما متوجه شده‌ایم که این محصولات 29 آگوست (7 شهریور ماه) معرفی خواهند شد و سازنده تایید کرده است که دو گوشی نوت 8 و نوت 8 پرو به تراشه متمرکز بر گیمینگ هلیو G90T شرکت مدیاتک مجهز خواهند بود.

گوشی های سری ردمی نوت 8 شیائومی

مدیاتک چندی پیش از تراشه‌های موبایلی G90 پرده برداری کرد و حالا ما می‌دانیم که شیائومی یکی از نخستین تولیدکنندگانی است که از این تراشه‌های جدید در گوشی خود استفاده می‌کند. ما همچنین می‌دانیم که نسخه‌ی پرو این گوشی‌ها به دوربین چهارگانه پشتی با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی Samsung ISOCELL GW1 مجهز است، در حالی که سنسور اصلی در مدل موت 8 یک سنسور 48 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین یک اسکنر اثر انگشت در پشت هر دو گوشی است و آن‌ها نخستین گوشی‌های سری ردمی نوت هستند که از اتصال NFC پشتیبانی می‌کنند.

Lu Weibing، مدیر برند ردمی اشاره کرده است که گوشی‌های این خانواده در عمر باتری و نسبت ابعاد صفحه به بدنه بهتر از نسل‌های گذشته‌ی خود ظاهر خواهند شد. قطعا طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از آن‌ها به بیرون درز خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*