شیائومی می میکس 4

شیائومی می میکس 4 با تراشه اسنپدراگون 855 پلاس و دوربین چهارگانه معرفی خواهد شد

بر اساس اطلاعات منتشرشده، شیائومی می میکس 4 – Mi Mix 4 با تراشه اسنپدراگون 855 پلاس معرفی می‌شود. اینطور که پیداست، این دستگاه مجهز به دوربین چهارگانه است.

گوشی شیائومی می میکس 4 در اوایل ماه آینده میلادی و در کشور چین عرضه خواهد شد. هم اکنون که دسترسی به گوشی جدید شیائومی نزدیک‌تر شده است، اطلاعات بیشتری در حال انتشار است. یکی از افشاکنندگان چینی اطلاعات گوشی های هوشمند، برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه را منتشر کرد.

شیائومی می میکس 4

اینطور که پیداست، اطلاعات منتشرشده نشان‌دهنده سایز صفحه نمایش شیائومی می میکس 4 نیست، اما منحنی بودن نمایشگر و پشتیبانی از وضوح 2K را تایید کرده است. به نظر می‌رسد قدرت گوشی هوشمند جدید شیائومی از تراشه هشت هسته‌ای 2.96 گیگاهرتز کوالکام اسنپدراگون 855 پلاس تامین می‌شود. این دستگاه با 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه عرضه خواهد شد و اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهد از ذخیره‌سازی UFS 3.0 پشتیبانی می‌کند. گوشی Xiaomi Mi Mix 4 با یک باتری 4500 میلی‌آمپری عرضه خواهد شد که از فناوری شارژ سریع 30 وات هم پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که این دستگاه مجهز به فناوری شارژ وایرلس و شارژ وایرلس معکوس هم باشد و به نظر می‌رسد، نخستین گوشی هوشمند شیائومی شناخته شود که دارای تمام ویژگی‌های جدید MIUI 11 بوده و تجربه کاربری بهتری را ارائه خواهد کرد.

گوشی جدید شیائومی در بخش عقب مجهز به دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسل، سنسور سوپر واید 16 مگاپیکسل، سنسور 12 مگاپیکسل و سنسور پریسکوپ خواهد بود، اما هنوز اطلاعاتی درباره سنسور سلفی وجود ندارد. از سایر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به جک صوتی 3.5 میلی‌متری و پشتیبانی از NFC اشاره کرد. اطلاعات جدید منتشرشده نشان می‌دهد که این دستگاه دارای بدنه سرامیکی خواهد بود.

شیائومی می میکس 4

گزارش‌های قبلی نشان می‌دادند که شیائومی می میکس 4 مجهز به پشتیبانی از شبکه 5G بود، اما هنوز هیچ اطلاعاتی از پشتیبانی شبکه 5G یا 4G LTE در دسترس نیست. با این حال، انتظار می‌رود که گوشی هوشمند شیائومی می 9 اس 5G قبل از می میکس 4 عرضه شود؛ به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند، نخستین مدل 5G شیائومی می 9 باشد که در ماه فوریه سال جاری معرفی شد. نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید که اطلاعات جدید منتشرشده واقعیت دارد؟