گریفین و معرفی 4 شارژر جدید در آستانه نمایشگاه CES 2015

کمپانی لوازم جانبی Griffin از محصولات جدیدی در آستانه نمایشگاه CES 2015 رونمایی کرد. این کمپانی که در تولید لوازم جانبی برای تلفن‌های هوشمند بخصوص محصولات اپل شهرت خاصی دارد، لوازم با کیفیتی تولید می‌کند که مورد تأیید کمپانی‌های سازنده تلفن‌های هوشمند نیز هستند.

گریفین در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است و محصولات آن اغلب آمار فروش خوبی دارند. حالا این شرکت از چهار محصول جدید یعنی یک شارژر دیواری با ۳ پورت USB، یک شارژر رومیزی با ۵ درگاه شارژ، یک شارژر دیواری مجهز به محلی برای قرارگرفتن گوشی و یک شارژر ۱۲ ولتی مخصوص خودرو، رونمایی کرده است.
این محصول که Griffin’s PowerBlock 3 نام دارد یک شارژر دیواری است که با در اختیار گذاشتن ۳ درگاه USB امکان شارژ همزمان ۳ وسیله متفاوت اعم از تلفن هوشمند یا تبلت یا کتاب خوان الکترونیکی را به کاربر می‌دهد. هر کدام از این درگاه‌ها ۱۰ وات خروجی دارند. این محصول در تابستان ۲۰۱۵ با قیمت ۳۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.
اما این محصول The PowerDock Pro نام دارد که یک شارژر رومیزی محسوب می‌شود و ۵ درگاه شارژ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. روی این شارژر برای هر دستگاه فضایی تعبیه شده که به دستگاه این اجازه را می‌دهد بدون خارج شدن از قاب خود در آن محل قرار گرفته و شارژ شود. همچنین سیستمی برای مخفی نگه داشتن کابل شارژر هر وسیله طراحی شده که زیبایی ظاهری این شارژر را حفظ می‌کند. هر درگاه شارژ در این شارژر توانی معادل با ۱۲ وات را در اختیار می‌گذارد که با وجود سنسورهای مخصوص می‌تواند شدت جریان برق را برای هر وسیله در حالت بهینه قرار دهد. این محصول در پاییز ۲۰۱۵ با قیمت ۱۲۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.
محصول بعدی Griffin’s PowerBlock Wall Dock نام دارد که یک شارژر دیواری است و فضایی برای قرار گرفتن گوشی روی آن در حین شارژ تعبیه شده است. در این شارژر صفحه نمایش گوشی بطور کامل در دسترس است و امکان استفاده از آن برای نمایش اطلاعات وجود دارد. این شارژر نیز توانی معادل با ۱۲ وات دارد و یک کابل لایتنینگ ۱۲۰ سانتی متری نیز همراه آن عرضه می‌شود. این شارژر از پاییز ۲۰۱۵ با قیمت ۳۴ دلار وارد بازار می‌شود.
و در آخر با Griffin’s PowerJolt Premium روبرو هستیم که یک شارژر ۱۲ ولتی مخصوص ماشین است. این شارژر نیز یک کابل ۱۲۰ سانتی متری لایتنینگ در اختیار کاربر می‌گذارد که پوشش خوبی داخل خودرو ایجاد می‌کند. این شارژر در دو مدل یکی با کابل لایتنینگ به صورت پیش فرض و دیگری با امکان جدا شدن کابل عرضه می‌شود که در مدل دوم می‌تواند کابل شارژ دیگر تلفن‌های هوشمند را نیز پشتیبانی کند. کابل لایتنینگ عرضه شده با این شارژر توسط لایه‌ای از آلومینیوم مقاوم سازی شده تا دوام بیشتری داشته باشد. این شارژر نیز در پاییز ۲۰۱۵ با قیمت ۳۴ دلار به بازار عرضه خواهد شد.
منبع : macrumors

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*