دموی بازی ان بی ای 2020

دموی بازی ان بی ای 2020 (NBA 2K20) منتشر شد

به تازگی باخبر شدیم که دموی بازی ان بی ای 2020 منتشر شده است. نسخه آزمایشیی NBA 2K20 هم‌اکنون برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند هم‌اکنون به دانلود و تجربه آن بپردازند.


اگر از علاقه‌مندان به ورزش بستکتبال باشید، خبر خوبی برای‌تان داریم. مدتی پیش اعلام شد که دموی بازی ان بی ای 2020 در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است و شما هم‌اکنون می‌توانید آن‌ را دانلود کرده و بازخورد خود را منتشر نمایید. این بهترین فرصت برای آن‌هایی است که به دنبال یک تجربه آزمایشی از بازی NBA 2K20 می‌گردند. تجربه‌ای که بخش‌های محدودی از بازی را در اختیارتان خواهد گذاشت.

دموی بازی ان بی ای 2020

نسخه آزمایشی ان بی ای 2020 این بازی به شما امکان تجربه بخش My Career را می‌دهد و بازیکنان می‌توانند به تنظیمات مختلفی در این بخش دسترسی داشته باشند. هم‌چنین آن‌ها قادر خواهند بود که در این نسخه آزمایشی شخصیت خودشان را بسازند. علاوه‌بر آن تایید شده است که پیشرفت بازیکنان در این بخش به بازی نهایی نیز منتقل می‌شود. این دمو هم‌اکنون در دسترس سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ قرار دارد و متاسفانه، فعلا، بازیکنان پی سی قادر به تجربه این دمو نخواهند بود. تایید شده است که برای اولین بار بیش از 140 بازیکن در این بازی وجود دارد.

در نهایت باید گفت که این بازی قرار است در تاریخ ششم سپتامبر سال 2019، مصادف با پانزدهم شهریور ماه سال جاری برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد شد. علی‌رغم انتشار این بازی برای کامپیوترهای خانگی، نسخه دموی بازی در دسترس بازیکنان این پلتفرم قرار نخواهد گرفت. سایر بازیکنان می‌توانند برای مدتی محدود، دموی جدیدترین شماره از این سری بازی‌ها را برای سه پلتفرم مذکور دانلود و تجربه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هیچی نمیشه فوتبال بسکتبال کی بازی میکنه