تریلر معرفی ترمیناتور و جوکر در بازی مورتال کمبت 11 – Mortal Kombat 11

به زودی بسته الحاقی جدید مورتال کمبت 11 (Mortal Kombat 11) منتشر خواهد شد که در آن می‌توانید با شخصیت‌های محبوبی همچون ترمیناتور و جوکر به بازی بپردازید.

به زودی شش شخصیت محبوب به بازی مورتال کمبت 11 قدم می‌گذارند. تریلر معرفی این کاراکترها را در ادامه تماشا کنید. بازی Mortal Kombat 11 در ماه مه منتشر شد و در حال حاضر، پرفروش‌ترین بازی سال 2019 است. این بازی همانند قسمت‌های قبلی، توسط استودیوی ندررلم توسعه یافته و انتشار آن بر عهده شرکت برادران وارنر بوده است.

تاکنون چند شخصیت جذاب به بازی اضافه شده‌اند که برخی از آن‌ها، از شخصیت‌های قسمت‌های قبلی مجموعه هستند؛ همانند شنگ سونگ (Shang Tsung) غول آخر نسخه اصلی مورتال کمبت، نایت ولف (Nightwolf) یک مبارز بومی آمریکایی که در مورتال کمبت 3 (سال 1995) معرفی شد و سیندل (Sindel) که او نیز در قسمت سوم حضور داشت و البته شخصیت‌اش هنوز در نسخه جدید قابل بازی نیست. در یک اتفاق جذاب، یک شخصیت محبوب کامیک بوکی، یعنی اسپاون (Spawn) نیز به زودی به بازی اضافه می‌شود.

اما سازندگان یک بار دیگر طرفداران را حیرت‌زده کردند و دو تن از محبوب‌ترین شخصیت‌های سینمایی و کامیکی را نیز به زودی به بازی اضافه می‌کنند، یعنی ترمیناتور تی 800 و جوکر. البته جوکری که در تریلر خواهید دید، یک طراحی کاملا جدید دارد و در واقع اقتباسی از فیلم جوکر که به زودی با بازی خواکین فونیکس اکران می‌شود، نخواهد بود. در مقابل، ترمیناتور، کاملا نسخه آرنولد شوارتزینگر از فیلم سرنوشت تاریک (Dark Fate) است، دقیقا همان چیزی که در تریلر فیلم دیدیم.

تریلر معرفی ترمیناتور و جوکر در بازی مورتال کمبت 11 – Mortal Kombat 11

کسانی که خبرهای این بازی را دنبال کرده باشند، می‌دانند که نام این شخصیت‌ها مدتی پیش فاش شده بود. نام هر شش شخصیت در کدهای بازی وجود داشت. علاوه بر این‌ها، نام سه شخصیت دیگر نیز در کدهای بازی وجود داشته که به احتمال زیاد، باید منتظر معرفی آن‌ها نیز باشیم. دو تن از این شخصیت‌ها، از قسمت‌های قبلی مجموعه مورتال کمبت خواهند بود، یعنی فوجین (Fujin) و شیوا (Sheeva). شخصیت سوم، اش (Ash) نام داشته و اکثریت بر این باورند که او همان اش ویلیامز از مجموعه کلبه وحشت (Evil Dead) است. این مسئله هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

این اولین بار نیست که سازندگان، شخصیت‌های مشهوری را به این مجموعه آورده‌اند اما اضافه شدن این کاراکترهای محبوب، خصوصا آرنولد، بدون شک اتفاق هیجان انگیزی برای طرفداران است. تاریخ عرضه این بسته الحاقی هنوز مشخص نیست اما می‌توان حدس زد که شخصیت ترمیناتور همزمان با اکران فیلم سرنوشت تاریک به بازی اضافه شود. اگر این شخصیت مورد توجه قرار بگیرد، باید شاهد حضور شخصیت‌های بیشتری از آثار تحت مالکیت شرکت برادران وارنر باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چهره جوکر خیلی بهتر از این میشد باشه