هیوندای توسان 2021

نخستین تصاویر هیوندای توسان 2021 منتشر شد

نخستین تصاویر هیوندای توسان 2021 منتشر شد. نسل جدید هیوندای توسان با طراحی ظاهری و مشخصات فنی جدید در راه است. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

امروزه شاهد پیشرفت چشمگیری در عرصه شاسی بلندها و کراس اوورها هستیم و هر ساله خودروسازان بزرگ محصولات جدیدی را در این رده به بازار عرضه می‌کنند. شرکت کره‌ای هیوندای که در سال گذشته فیس لیفت جدید هیوندای توسان را معرفی کرده بود، چند ماه بعد از توسان N Line پرده برداشت و حالا نیز شاهد انتشار تصاویر جاسوسی از نسل جدید هیوندای توسان هستیم که نشان می‌دهد غول‌های خودروسازی رقابت شدیدی را برای جذب نگاه مخاطبان به خودروهای شاسی بلند شروع کرده‌اند. در ادامه تصاویر جاسوسی هیوندای توسان 2021 که دارای پوشش‌های استتاری متعددی است را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

تصاویر جاسوسی هیوندای توسان 2021

هیوندای توسان 2021

تصاویر جاسوسی از نسل جدید هیوندای توسان نشان می‌دهد این خودرو در حال گذراندن تست‌های عملکردی است؛ چراکه این خودرو یک تریلر سنگین را یدک می‌کشد و تا سیستم تعلیق در عقب فشار زیادی را تحمل کند. برخی از کارشناسان عنوان کردند این خودرو از یک موتور جدید 2.5 لیتری تتا 3 بهره می‌برد و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را بر عهده خواهد داشت. احتمال دارد این موتور در بازار آمریکای شمال به شکل تنفس طبیعی در کنار توریو عرضه شود. همچنین مدل‌هایی از این خودرو که در اروپا عرضه خواهند شد از یک موتور دیزلی 1.6 لیتر به‌روز شده برخوردار خواهند بود. همچنین احتمال عرضه این شاسی بلند با قوای محرکه هیبریدی سوناتا نیز وجود دارد.

هیوندای توسان 2021

معاون مدیر طراحی هیوندای در خصوص طراحی هیوندای توسان 2021 اعلام کرد مخاطبان با مشاهده طراحی این خودرو شوکه خواهند شد. انتظار می‌رود گفته‌های معاون مدیر طراحی هیوندای از شوکه شدن به معنای ویژگی‌های مثبت این خودرو خواهد بود که آن را نسبت به نسل قبل متمایز کرده است، البته این مدل آزمایشی به صورت کامل استتار شده و نمی‌توان از طراحی آن موردی را عنوان کرد. احتمال می‌رود طراحان از جلو پنجره ویژه هیوندای استفاده کرده باشند. با توجه به چنین استتاری در بخش‌های جلو می‌توان انتظار داشت طراحان چراغ‌ها و دیلایت‌ها را به طور کامل تغییر داده‌اند. با توجه به اینکه شرکت هیوندای مدل فیس لیفت این خودرو را در سال گذشته عرضه کرده است، احتمال معرفی هیوندای توسان 2021 در آینده نزدیک امکان‌پذیر نخواهد بود و باید تا خبرهای رسمی منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا خیلی خفنه و با حاله