تصاویر اوپو رینو 2Z

تصاویر اوپو رینو 2Z از وجود دوربین چهارگانه و نمایشگر بدون ناچ خبر می‌دهند

گوشی رینو ۲ زد (Oppo Reno 2Z) در عکس‌هایی زنده رخ نشان داد. چیزی که در تصاویر اوپو رینو 2Z جلب توجه می‌کند، نبود ناچ و چیدمان عمودی دوربین چهارگانه است.

اوپو در تاریخ 6 شهریور (28 آگوست)، مراسم بزرگی را برای رونمایی از گوشی های سری رینو 2 برگزار خواهد کرد. در فاصله چند روز مانده به این رویداد، شمار اطلاعات لو رفته در حال افزایش است. به تازگی عکسی از گوشی Reno A منتشر شد و این‌بار، انتشار تصاویر اوپو رینو 2Z را شاهد هستیم.

تصاویر اوپو رینو 2Z

از نام این گجت پیداست که باید جانشین رینو زد شود، گوشی هوشمندی که در ماه ژوئن وارد بازار شد. البته برخلاف آن، اوپو رینو 2 زد فاقد ناچ است و در عوض، یک دوربین سلفی با مکانیسم پاپ آپ دارد. در پشت دستگاه، چهار دوربین را با چیدمان عمودی می‌بینیم که با یک فلاش LED در سمت راست، همراهی می‌شوند. در تصاویر اوپو رینو 2Z جک 3.5 میلی‌متری هدفون را هم می‌توان دید که در لبه پایینی، کنار درگاه USB-C و گریل اسپیکر قرار دارد.

طبق گزارش‌های قبلی، گوشی جدید اوپو دارای نمایشگر 6.53 اینچی آمولد با وضوح فول اچ دی پلاس خواهد بود. این صفحه نمایش از حسگر اثر انگشت هم میزبانی می‌کند و با گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. انتظار می‌رود سخت افزار داخلی رینو 2 زد را چیپست هلیو P90 مدیاتک، حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی تشکیل دهند.

تصاویر اوپو رینو 2Z

دوربین اصلی در پنل پشتی، 48 مگاپیکسلی است و با یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض (میدان دید 119 درجه) همراهی می‌شود. دو سنسور 2 مگاپیکسلی نیز وجود دارد که هنگام فیلم‌برداری و عکس‌برداری در حالت پرتره، افکت بوکه اعمال خواهند کرد. دوربین پاپ آپ سلفی اما، دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است. یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی هم با پشتیبانی از شارژ سریع VOOC 3.0، این دستگاه را روشن نگه می‌دارد.

گفته می‌شود قیمت اوپو رینو 2 زد در بازار هند، 25 هزار روپیه (حدود 350 دلار) خواهد بود.