اولین تریلر سریال ماندالورین (The Mandalorian) را تماشا کنید

اولین تریلر سریال ماندالورین (The Mandalorian)؛ اثری فرعی جدیدی از دنیای جنگ ستارگان منتشر شد که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

سریال ماندالورین در واقع اولین اثر تلویزیونی لایو اکشن دنیای جنگ ستارگان است و در ادامه می‌توانید تریلر جذاب آن را مشاهده کنید. این سریال قرار است از سرویس دیزنی پلاس پخش شود.

شرکت دیزنی به زودی سرویس استریم اختصاصی خود را با نام دیزنی پلاس افتتاح می‌کند و آن‌ها سریال‌های بزرگ و پرخرجی را برای این بخش در نظر گرفته‌اند. یکی از آثار مورد انتظار این سرویس، ماندالورین است که داستان آن، بین فیلم‌های جنگ ستارگان: بازگشت جدای (Return of the Jedi) و جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (The Force Awakens) رخ می‌دهد. این پروژه طبق نظر دیزنی، در سکوت خبری پیش رفت و در تمام مدت ساخت، تنها چند تصویر از پشت صحنه آن منتشر شده بود. طرفداران مدت‌ها در انتظار بودند که ببینند تهیه کننده سریال، جان فارو چه چیزی برای آن‌ها آماده کرده است و حالا با تماشای تریلر می‌توانند ببینید چه چیزی انتظار آن‌ها را می‌کشد.

اولین تریلر سریال ماندالورین – The Mandalorian

همانند تریلرهای اخیر مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان، اولین تریلر ماندالورین هم به جای تمرکز بر روی عناصر داستانی، تلاش می‌کند تا لحن و فضای اثر را نشان دهد. از همان لحظات اولیه، مشخص است که سریال در فضایی آشفته و بی‌نظم رخ می‌دهد، در دوره‌ای که اوضاع جهان چندان خوب نیست و مزدوران در تلاش هستند تا وضع خود را بهبود ببخشند. در مقایسه با فیلم‌ها، این سریال کمی تاریک‌تر جلوه می‌کند اما در کنار آن، همان زیبایی شناسی نسخه‌های کلاسیک جنگ ستارگان را دارد (تلفیق افکت‌های کامپیوتری و میدانی) و مشخص است که باید منتظر سکانس‌های اکشن جذابی باشیم. باید دید که این شخصیت‌های پیچیده چگونه در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و خط داستانی اصلی سریال پیرامون چه چیزی خواهد بود. از آنجایی که دیزنی هیچ برنامه‌ای برای ساخت یک فیلم مستقل پیرامون شخصیت بوبا فت (Boba Fett) ندارد، این سریال بهترین چیزی است که مخاطبان می‌توانند تجربه کنند.

استودیوی لوکاس فیلم مشخصا امید زیادی به این سریال دارد و از هم‌اکنون در حال توسعه فصل دوم است. در حال حاضر، سریال‌های زیادی از مجموعه جنگ ستارگان قرار است ساخته شود (از جمله سریال مورد انتظار اوبی وان) اما سریال ماندالورین بدون شک از آثار برجسته سرویس دیزنی پلاس خواهد بود و به احتمال زیاد در حد و اندازه خود ظاهر می‌شود. این تریلر نشان داد که انتظارات طرفداران پاسخ داده خواهد شد و بودجه عظیم 120 میلیون دلاری آن ثابت می‌کند که دیزنی قصد عرضه بهترین اثر ممکن را دارد.

در این سریال بازیگرانی همچون پدرو پاسکال، جینا کارانو، نیک نولتی، جیانکارلو اسپوزیتو، کارل ویترز و امید ابطحی به ایفای نقش می‌پردازند و در تاریخ 12 نوامبر 2019 ( 21 آبان 1398) از سرویس دیزنی پلاس منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*