لپ تاپ ردمی بوک 14 شیائومی

لپ تاپ ردمی بوک 14 شیائومی هفتم شهریور معرفی می‌شود

لپ تاپ ردمی بوک 14 شیائومی (Xiaomi RedmiBook 14) مجهز به پردازنده نسل دهمی اینتل، هفتم شهریور ماه در کتار گوشی‌های سری ردمی نوت 8 رسما معرفی خواهد شد.

ردمی، برند زیرمجموعه‌ی کمپانی شیائومی در ماه مه گذشته از نخستین لپ تاپ خود مجهز به یک پردازنده نسل هشتمی اینتل پرده برداری کرد. حال این کمپانی قصد دارد 29 آگوست (7 شهریور ماه) از نسخه‌ی جدید آن با بهره‌گیری از پردازنده نسل دهمی اینتل، رونمایی کند.

لپ تاپ ردمی بوک 14 جدید به پردازنده نسل دهمی Intel Core i7 مجهز خواهد بود. ما نمی‌دانیم که آن از خانواده پردازنده‌های 10 نانومتری Ice Lake یا 14 نانومتری Comet Lake است، اما هرچه که باشد طی چند روز آینده از آن مطلع خواهیم شد. آنچه مشخص است، افزایش قیمت بالارده‌ترین مدل این لپ تاپ نسبت به نسل پیشین آن است که با پردازنده Core i7 و حافظه 512 گیگابایتی SSD با قیمتی در حدود 704 دلار عرضه شد.

لپ تاپ ردمی بوک 14 شیائومی

به جز پردازنده (و البته کارت گرافیک)، به نظر می‌رسد تمامی اجزا با نسل پیشین یکسان باشد. این می‌تواند به معنای حضور یک نمایشگر 14 اینچی با نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 81.2 درصدی روی قاب جلویی، یک کیبورد سایز کامل، درگاه HDMI، درگاه USB 3.0،‌ درگاه USB 2.0 و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون باشد. لپ تاپ جدید شیائومی ردمی همچنین به فناوری Smart Unlock 2.0 مجهز خواهد بود تا بتوانید به واسطه‌ی مچبند Mi Band خود، قفل صفحه‌ی آن را باز کنید. ردمی این لپ تاپ را به همراه گوشی ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو و همچنین تلویزیون ردمی تی وی معرفی خواهد کرد.