گوشی موتورولا وان زوم

گوشی موتورولا وان زوم با دوربین چهارگانه و بزرگ‌نمایی 5 برابر در راه است

گوشی موتورولا وان زوم (Motorola One Zoom) در سه رنگ آشنا رخ نشان داد. ظاهرا این دستگاه، همان سخت افزار موتورولا وان پرو را دارد؛ اما از ویژگی‌های نرم افزاری متفاوتی برخوردار است.

انتظار می‌رود در نمایشگاه IFA 2019 شاهد رونمایی از دو گوشی موتورولا وان زوم و وان پرو باشیم که رنگ‌بندی و طراحی مشابهی دارند. البته گفته می‌شود که این دو مدل، در بازارهای یکسانی عرضه نخواهند شد.

گوشی موتورولا وان زوم

مشخصات گوشی موتورولا وان زوم

دوربین چهارگانه در پنل پشتی گجت ، دارای یک سنسور 48 مگاپیکسلی با تکنولوژی Quad Bayer است. همان‌طور که از نام دستگاه پیداست، یک لنز 81 میلی‌متری هم برای بزرگ‌نمایی دارد که زوم اپتیکال 3 برابر و زوم هیبرید 5 برابر را رقم می‌زند. لنز 13 میلی‌متری فوق عریض و یک سنسور عمقی، دیگر اجزای این ماژول چهارگانه را تشکیل می‌دهند. اپلیکیشن دوربین نیز، Night mode ویژه‌ای برای عکاسی در شب خواهد داشت.

ظاهرا نمایشگر 6.2 اینچی موتورولا وان زوم، از نوع سوپر آمولد است و وضوح +1080p دارد. وجود حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای، دست بالا را به این مدل در قیاس با موتورولا وان اکشن و وان ویژن می‌دهد. از دیگر مشخصات سخت افزاری دستگاه؛ می‌توان به تراشه اسنپدراگون 675، حافظه رم 4 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 128 گیگ (با امکان ارتقا از طریق کارت حافظه) اشاره کرد. باید انتظار وجود جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه USB-C را نیز در آن داشته باشیم.

موتورولا وان زوم

اخیرا در سایت آمازون، قیمت موتورولا وان زوم 400 یورو درج شده بود. البته باید گفت که این گوشی هوشمند، جزو برنامه اندروید وان نخواهد بود و دارای یک الکسای ویژه (دستیار صوتی آمازون) و برخی شخصی‌سازی‌های آمازون-محور دیگر است. به نظر می‌رسد موتورولا وان پرو، اندکی گران‌تر باشد.