عکس تبلیغاتی هایپرکار هیبریدی لامبورگینی

عکس تبلیغاتی هایپرکار هیبریدی لامبورگینی منتشر شد

یک وبلاگ خودرویی عکس تبلیغاتی از هایپرکار هیبریدی لامبورگینی را منتشر کرده است که این خودرو با چراغ‌های جلوی Y شکل روشن را در یک محیط تاریک نشان می‌دهد.

کمپانی لامبورگینی به تازگی از خودرو مفهومی ترزو میلنیو پرده برداری کرده و در حالی که ما منتظریم تا با نسخه‌ی تولیدی آن از نزدیک ملاقات کنیم٬ به نظر می‌رسد این اتفاق به زودی صورت می‌گیرد. سایت Autoblog عکسی را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده که چهره‌ی یک لوگو در تاریکی را همراه با لوگو لامبورگینی و دو چراغ Y شکل را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد این همان خودرو مفهومی سال 2017 غول خودروسازی ایتالیایی است.

عکس تبلیغاتی هایپرکار هیبریدی لامبورگینی

عکس تبلیغاتی هایپرکار هیبریدی لامبورگینی

برای اولین بار نیست که ما در مورد ویژگی‌هایی نظیر پوسته فیبر کربن خود ترمیم شونده٬ موتورهای الکتریکی درون چرخ‌ها و مخزن‌های انرژی ابرخازن‌ها می‌شنویم؛ اما لامبورگینی ظاهرا اقدامات بیشتری از گذشته را در راستای عملی کردن آن‌ها انجام داده است. به زودی نسخه‌های هیبریدی اونتادور و هوراکان عرضه خواهد شد و خودرو مفهومی استریون نیز احتمالا در آینده‌ای نزدیک به مرحله‌ی تولید برسد٬ اما این فناوری‌های نام برده در حال حاضر فاصله‌ی زیادی با رسیدن به واقعیت دارند. هرچه که هست٬ احتمالا ما در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019 که ماه آینده برگزار می‌شود می‌توانیم با این خودرو ملاقات کنیم.