TempTraq گجتی پوشیدنی برای کنترل دمای بدن

شرکت Blue Spark یک دماسنج پوشیدنی بلوتوث به نام TempTraq به نمایشگاه CES 2015 آورده است. این دماسنج با قرار گرفتن روی بدن می‌تواند به صورت زنده دمای بدن را از طریق بلوتوث به اپلیکیشن خود در سیستم عامل iOS ارسال کند و آن را نمایش دهد. Blue Spark اعلام کرده است این دماسنج پوشیدنی می‌تواند برای والدینی که بطور مرتب دمای بدن کودک خود را کنترل می‌کنند بسیار مفید باشد. این دماسنج روی بدن کودک قرار می‌گیرد و بدون اینکه آزاری متوجه او باشد دمای بدن وی را ثبت و کنترل می‌ کند.

Blue-Spark-TempTraq-1این دماسنج از یک باتری تاشو بهره می‌برد و می‌تواند دمای بدن را از 38 تا 42 درجه سانتی گراد تشخیص دهد. ارتباط بلوتوث این دماسنج تا فاصله 12 متری برقرار می‌شود و می‌تواند هم به صورت زنده و هم به صورت اطلاعات ذخیره شده، آمار را به اپلیکیشن خود منتقل کند.

Blue Spark در توضیحاتی که برای این دماسنج ارائه کرده است اشاره می‌کند که این دماسنج برای نشان دادن وضعیت دمای بدن از نشانگرهای ساده‌ای بهره می‌برد. به عنوان مثال دمای کمتر از 38 درجه سانتی گراد را با رنگ سبز، دمای برابر با 38 یا بالاتر را با رنگ نارنجی و رنگ قرمز را برای نمایش دمایی برابر یا بالاتر از عددی که کاربر تنظیم کرده باشد بکار می‌برد. همچنین هنگامی که وضعیت دمای بدن در حالت قرمز قرار گیرد اپلیکیشن با ارسال هشدار، مراقبان را از این موضوع مطلع خواهد کرد.

این گجت برای تولید انبوه هنوز به تأییدیه FDA نیاز دارد و در صورت دریافت این تأییدیه به زودی وارد بازار خواهد شد.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*