ال جی

همکاری ال جی با موتور جستجو NAVER برای افزایش کارایی گوشی های هوشمند

ال جی برای افزایش کارایی گوشی های هوشمند با نمایشگر دوگانه در مرورگر Omnitasking با بزرگترین موتور جستجو کره یعنی NAVER همکاری می‌کند. 

با پیش‌فرض طراحی کاربرد چند نمایشگری، مرورگر Whale محصول NAVER بدون شک سازگاری خوبی با نمایشگرهای دوگانه خواهد داشت. ال جی با همراهی NAVER (بزرگ‌ترین موتور جستجوی کره)، در حال توسعه مرورگری بهینه‌شده برای استفاده در نمایشگرهای دوگانه ال جی است. Whale قرار است Multitasking در گوشی های هوشمند دو نمایشگره ال جی را به مرتبه‌ی تازه ارتقا دهد.

جزئیات همکاری ال جی و NAVER 

Whale بر پایه مرورگر متن‌باز Chromium گوگل توسعه یافته و از قابلیت‌های Omnitasking شرکت NAVER هم بهره می‌برد. این قابلیت امکان انجام همزمان چند عملکرد روی یک نمایشگر را امکان‌پذیر خواهد کرد. Whale از حالت تقسیم صفحه (split screen) پشتیبانی کرده و با تقسیم صفحه به دو بخش قابل تنظیم جداگانه، امکان مشاهده همزمان دو سایت در یک تب را فراهم می‌آورد. ترکیب این قابلیت با نمایشگر دوگانه ال جی به Whale این توان را می‌دهد تا در ابعادی کاملا تازه و بزرگ‌تر امکان حرکت میان دو سایت را به شکلی سریع و موثر فراهم آورد. کسانی که عاشق خرید اینترنتی هستند می‌توانند در یک بخش صفحه منوهای اصلی سایتی را بررسی کنند و به صورت همزمان در بخش دیگر صفحه مشخصات و نقدهای هر محصول را مشاهده کنند. افراد دو زبانه با استفاده از Whale می‌توانند به شکل همزمان خبری را در دو زبان مختلف روی صفحه مشاهده کرده و به شکل مقایسه‌ای مطالعه کنند.

ال جی

LG به دنبال روش‌های خلاقانه جدیدی است تا کاربران بتوانند حداکثر استفاده را از تکنولوژی نمایشگر دوگانه (Dual Screen) این شرکت داشته باشند. این تکنولوژی اولین بار روی تلفن همراه هوشمند LG V50ThinQ 5G مورد استفاده قرار گرفت. علاوه بر این در نمایشگاه IFA برلین امسال باید منتظر نمونه‌های جدیدتری از این تکنولوژی در محصولات ال جی باشیم. جایی که ال جی جدیدترین تلفن‌های هوشمند مجهز به تکنولوژی نمایشگر دوگانه را رونمایی خواهد کرد که مرورگر Whale شرکت NAVER هم روی آن‌ها نصب‌شده است.

Chang Ma، معاون ارشد گروه استراتژی محصول شرکت ارتباطات موبایل ال جی الکترونیکس می‌گوید:

نمایشگر دوگانه LG یک سبک طراحی و فرم فاکتور جدید موبایل است که به دلیل قابلیت‌های خارق‌العاده‌اش بسیار مورد توجه مصرف‌کنندگان قرارگرفته. همکاری ما با NAVER تنها آغازی برای توسعه اکوسیستم گسترده نمایشگر دوگانه و نشانه‌ای از تعهد ما جهت فراهم آوردن تجربه موبایلی غنی و متمایزی برای کاربرانمان است.

Hyo Kim، مدیر تیم Whale در شرکت NAVER می‌گوید:

تجربه Multitasking یکپارچه چیزی است که همه مصرف‌کنندگان دنبال آن بوده و برایشان ارزشمند است؛ همین باعث شده که ما دیدگاهی جهانی برای توسعه Whale شرکت NAVER داشته باشیم. همکاری راهبردی‌مان با LG هم به ما کمک می‌کند تا Whale کاربران بین‌المللی بیشتری داشته باشد و تا پایان سال از زبان‌های بسیاری پشتیبانی خواهد کرد.

برای مشاهده جدیدترین تلفن‌های همراه هوشمند ال جی مجهز به مرورگر Whale شرکت NAVER، ششم تا یازدهم سپتامبر در نمایشگاه IFA 2019 آلمان با ال جی همراه باشید. با هشتگ LGIFA2019 می‌توانید فعالیت‌های LG در نمایشگاه IFA امسال را دنبال کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.