رابط کاربری Flyme 8

رابط کاربری Flyme 8 با طراحی جدید برای گوشی‌های میزو معرفی شد

رابط کاربری Flyme 8 برای گوشی‌های شرکت میزو معرفی شد. اما این رابط کاربری جدید از چه قابلیت‌هایی بهره می‌برد و چه ویژگی‌های خاصی برای ارائه به کاربران دارد.

در کنفرانس رونمایی از گوشی میزو 16 اس پرو٬ شرکت میزو از آخرین نسل رابط کاربری خود٬ آپدیت Flyme 8 پرده برداشت. یانگ یان٬ مدیر بخش Flyme در هشتمین سال عرضه‌ی این رابط کاربری رسما اعلام کرده که 90 میلیون کاربر در حال استفاده از این رابط کاربری هستند. 491 روز از عرضه‌ی Flyme 7 می‌گذرد. حال نسخه‌ی جدید آن از زبان طراحی تازه‌ای بهره می‌برد و به گفته‌ی خود شرکت میزو٬ این سیستم عامل دارای طراحی Alive Design است.

طراحی رابط کاربری Flyme 8

رابط کاربری Flyme 8

با توجه به تصاویر منتشر شده٬ به نظر می‌رسد تصاویر پس زمینه Flyme 8 Smart Wallpaper نشاط بیشتری دارند٬ در حالی که آیکون‌های جدید جزئیات بیشتری داشته و به مراتب واضح‌تر هستند. این سیستم جدید همچنین دارای یک حالت شب است که نه تنها با اپلیکیشن‌های خود این شرکت کار می‌کند٬ بلکه با دیگر اپلیکیشن‌ها نیز فعال می‌شود.

نشاط کلی بصری این سیستم نسبت به مدل پیشین قوی‌تر است و افکت‌های تعاملی جدیدی را در سطحی تازه ارائه می‌کند. اما در این سیستم همه چیز به طراحی جدید محدود نمی‌شود. از دیگر تغییرات می‌توان به رینگتون‌های جدید٬ رینگتون‌های بیدار باش و تغییر تجربه صوتی اشاره کرد.

حالت‌های جدید Small Window Mode 2.0 و Game Mode 4.0

رابط کاربری جدید جدید کمپانی میزو با حالت Small Window Mode 2.0 همراه است. این ویژگی از قابلیت تقسیم صفحه برای وظایف مختلف پشتیبانی می‌کند. این حالت٬ پنجره‌های کوچیکی را برای چندوظیفگی در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این٬ سیستم جدید میزو از حالت مخصوص بازی Game Mode 4.0 نیز بهره می‌برد. این حالت تماس‌های دریافتی را مسدود می‌کند تا بتوانید با خیالی آسوده به اجرای بازی بپردازید.

حالت‌های Super Night Scene و BackLighting

رابط کاربری Flyme 8

رابط کاربری جدید میزو از یک حالت شب جدید بهره می‌برد که می‌تواند کیفیت عکس‌های ثبت شده را بهبود ببخشد. این حالت با تایمر خودکار و زیباساز نیز بهره می‌برد. یک حالت ‌‌BackLighting جدید نیز با Flyme 8 همراه است که در عکس‌هایی با پس زمینه‌ی پرنور٬ به ارائه‌ی جزئیات خوب کمک می‌کند.

واقعیت افزوده و دستیار مجازی Aicy

رابط کاربری Flyme 8

این شرکت یک حالت واقعیت افزوده جدید را همراه سیستم عامل جدید خود رونمایی کرده است٬ اما از ظرفیت‌های آن حرفی نزده است. دستیار مجازی Aicy میزو نیز می‌تواند 241 صحنه‌ی صوتی را پوشش داده و قادر به تشخیص صفحه است. آن همچنین از تشخیص صحنه مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می‌برد.

One Mind 3.0

رابط کاربری Flyme 8 با One Mind 3.5 همراه است که در مقایسه با نسخه پیشین٬ می‌تواند به طور متوسط 22 درصد و حداکثر 37 درصد اجرای اپلیکیشن‌ها را سرعت بیشتری ببخشد.

دریافت کنندگان Flyme 8

از نخستین گوشی‌هایی که این نسخه از رابط کاربری میزو را دریافت می‌کنند می‌توان به گوشی‌های میزو 16 اس پرو٬ 16 اس٬ 15 ایکس٬ ٬16 16 پلاس٬ ٬15 15 پلاس٬ میزو پرو ٬7 پرو 7 پلاس و میزو نوت 6 نخستین مدل‌هایی هستند که در ماه نوامبر این سیستم عامل را دریافت می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خیلی شبیه به اندرویده

  2. نمیتونه با ندروید رقابت کنه

  3. دهن خودشو سرویس کرد