گوشی ویوو نکس 3

ویوو نکس 3 مجهز به دوربین 64 مگاپیکسل و فناوری شارژ سریع 120 وات خواهد بود

شرکت ویوو قصد دارد گوشی جدید خود را با نام ویوو نکس 3 – Vivo NEX 3 معرفی کند که به نظر می‌رسد مجهز به دوربین 64 مگاپیکسل و فناوری شارژ سریع 120 وات است.

گوشی ویوو نکس 3 به زودی معرفی خواهد شد و در حال حاضر یک تیزر ویدیویی رسمی هم توسط کمپانی برای این گوشی هوشمند منتشر شده است. مخاطبین می‌توانند یک صفحه نمایش آبشاری، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و دوربین سلفی را مشاهده کنند. همچنین این کمپانی پشتیبانی ویوو نکس 3 از شبکه 5G را هم اعلام کرده است. یکی از شایعات منتشرشده نشان می‌دهد Vivo NEX 3، نخستین گوشی خواهد بود که مجهز به فناوری شارژ سریع 120 وات (Super Flash Charge) به همراه سنسور دوربین 64 مگاپیکسل است؛ این اطلاعات که از Weibo به دست آمده، نشان‌دهنده جزئیاتی از مشخصات ویوو نکس 3 است.

گوشی ویوو نکس 3

به نظر می‌رسد گوشی NEX 3 5G دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه 99.3 درصد است. اطلاعات بیشتری درباره صفحه نمایش در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود شاهد یک صفحه نمایش بزرگ باشیم. همانطور که انتظار داشتیم، این اسمارتفون مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون 855 پلاس خواهد بود. هنگامی که ویوو برای نخستین بار تصمیم به اعلام فناوری شارژ سریع 120 وات گرفت، فقط 13 دقیقه زمان برای تکمیل باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی نیاز بود. ما اطلاعاتی درباره عملکرد این فناوری در زندگی واقعی نداریم؛ آیا تعداد چرخه‌های شارژ را کاهش می‌دهد؟ آداپتور در هنگام شارژ تا چه اندازه گرما ایجاد می‌کند؟ همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، یک طرح با نقاشی گوشی در کنار آبشار و ساعت مچی وجود دارد؛ آبشار را می‌توان به حاشیه‌های خمیده نمایشگر و ساعت مچی را هم می‌توان به ماژول دوربین عقب دستگاه ربط دارد.

گوشی ویوو نکس 3

پست منتشرشده در Weibo به فناوری شارژ سریع 44 وات اشاره دارد، بنابراین می‌توان منابع مدعی شارژ سریع 120 وات را نادیده گرفت.

گوشی ویوو نکس 3

ما هنوز منتظر شنیدن خبرهای جدید از گوشی NEX 3 5G هستیم. با توجه به این که گوشی جدید ویوو در ماه آینده معرفی خواهد شد، قطعا نباید این انتظار طولانی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. نمیدونم چرا چینی ها یه دفعه با هم دوربین 24 سلفی میزنن یک دفعه با هم 64 میزنن

  2. فک کنم گوشی خوبی ازش در بیاد