فیلم مرد ایرلندی

نتفلیکس برنامه‌های زیادی برای انتشار فیلم مرد ایرلندی (The Irishman) دارد

فیلم مرد ایرلندی جدیدترین اثر کارگردان مشهور سینما یعنی مارتین اسکورسیزی تلقی می‌شود. به‌تازگی نتفلیکس از برنامه‌های خود برای انتشار فیلم The Irishman خبر داده است و این فیلم، دهم آبان‌ماه به صورت محدود در دسترس قرار می‌گیرد.

فیلم مرد ایرلندی که نام ستارگانی نظیر رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پسکی را در لیست بازیگرانش دارد، آخرین دستاورد مارتین اسکورسیزی است که از طریق سرویس نتفلیکس منتشر خواهد شد. فیلم The Irishman قرار است در تاریخ 27 نوامبر، مصادف با ششم آذرماه به صورت عمومی منتشر شود اما پیش از آن و در تاریخ یکم نوامبر، همزمان با دهم آبان‌ماه، یک اکران محدود و خصوصی را تجربه خواهد کرد.

فیلم مرد ایرلندی اکران خصوصی خواهد داشت

به‌تازکی مارتین اسکورسیزی اعلام کرده است که او می‌خواهد اکران سنتی‌تری را برای فیلم مرد ایرلندی رقم بزند. به‌این ترتیب او از یک فرم مخصوص برای اکران این فیلم استفاده می‌کند که پیش‌تر برای  فیلم Roma نیز اتفاق افتاده بود. سال گذشته فیلم Roma طی مدت بیست و سه روز به صورت خصوصی در دسترس منتقدین، تحلیلگران و جمعی از علاقه‌مندان قرار گرفت و سپس به صورت عمومی اکران شد. بسیاری از منتقدین اعتقاد دارند که تصمیم آن‌ها برای اکران فیلم در این شرایط پیش از انتشار عمومی آن توجه بسیاری از منتقدین را به خودش جلب کرده بود و همین موضوع منجر به درخشش فیلم در جشنواره اسکار شد. موقعیتی که قرار است فیلم جدید مارتین اسکورسیزی نیز تجربه‌اش کند.

از آن‌جایی که برخی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های دنیا نظیر اسکار شرایط و قوانین خاصی برای فیلم‌های حاضر در این مراسم دارند، مرد ایرلندی نیز باید در سینماها دست کم حضور کوتاهی داشته باشد. حال و در جدیدترین اخبار، ظاهرا فیلم مرد ایرلندی مارتین اسکورسیزی هم قرار است اکران مشابهی را نسبت به Roma تجربه کند تا شانس بیشتری برای درخشش در جشنواره‌های مختلف داشته باشد. به وضوح می‌توان گفت که نتفلیکس سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی جدیدترین دستاورد مارتین اسکورسیزی برای موفقیت در فصل جوایز کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*