خرید از اینستاگرام

شکایت خرید از اینستاگرام و تلگرام توسط اتحادیه کسب‌وکارها پیگیری نمی‌شود

عضو هیئت‌مدیره و سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی گفت شکایت خرید از اینستاگرام و تلگرام توسط این اتحادیه مورد پیگیری قرار نمی‌گیرد و کاربران خودشان مسئول هستند.

در حال حاضر مخاطبان شبکه‌های مجازی به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است که به همین دلیل فضای بسیار خوبی برای فعالیت کسب‌وکارهای مختلف ایجاد شده تا از وجود مخاطبان در این فضاها نهایت استفاده را ببرند، اما در همین فضا کلاهبرداری‌های زیادی صورت می‌گیرد و بسیاری از کاربران اعلام می‌کنند که با خرید اینترنتی از اینستاگرام و تلگرام متضرر شده‌اند و کاربران از نبود یک دستگاه نظارتی دقیق در این فضاها معترض هستند. از این رو در ادامه جزئیات این وضعیت را از زبان مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

خرید از اینستاگرام و تلگرام قابل پیگیری نیست!

رضا الفت‌نسب، عضو هیئت‌مدیره و سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی، موسس و عضو هیئت‌مدیره انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی در این خصوص اعلام کرد:

کاربران فضای مجازی باید بدانند خریدهایی که در فضای کانال‌های تلگرامی و اینستاگرامی انجام می‌شود، خریدهایی محسوب نمی‌شوند که بتوان به واسطه اتحادیه کسب و کارهای مجازی، شکایات مربوطه را مورد پیگیری قرار داد. چنین کانال‌هایی برای خرید محصولات به روش اینترنتی فضایی نیست که مجوز اتحادیه کسب و کارهای مجازی را دارا باشند. از این رو اعلام می‌کنیم که خرید اینترنتی از طریق تلگرام و اینستاگرام هیچ نوع پیگردی در اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی ندارد و این فضا برای ما به رسمیت نرسیده است. کاربران خودشان باید عواقب خرید از این بسترها را قبول کنند و اگر خریدی انجام دادند، خودشان ارسال بسته از طرف فروشندگان را مورد پیگیری قرار دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*