لپ تاپ ردمی بوک 14 پلاس

لپ تاپ ردمی بوک 14 پلاس (RedmiBook 14 Plus) رسما معرفی شد

لپ تاپ ردمی بوک 14 پلاس (RedmiBook 14 Plus) مجهز به پردازنده های نسل دهمی اینتل Core i5 و Core i7 و همچنین یک کارت گرافیک مجزا رسما معرفی شد.

ساعاتی پیش کمپانی شیائومی نه تنها از گوشی‌های سری ردمی نوت 8 و نخستین تلویزیون با برند ردمی به نام Redmi TV پرده برداری کرد٬ بلکه شاهد رونمایی از نسخه‌ی پیشرفته‌تر لپ تاپ ردمی بوک 14 نیز بودیم. لپ تاپ ردمی بوک 14 پلاس به بدنه‌ی تمام فلزی سبک و یک نمایشگر 14 اینچی با حاشیه‌های باریک کناری و وضوح صفحه فول اچ دی تجهیز شده است. در زیر قاب آن شاهد حضور پردازنده نسل دهمی اینتل هستیم و کارت گرافیک مجزا NVIDIA GeForce MX250 نیز آن را همراهی می‌کند.

لپ تاپ ردمی بوک 14 پلاس

این لپ تاپ به افکت‌های صوتی باکیفیت ٬DTS فناوری استندبای قدرت Modern Standby و همچنین Xiaomi Smart Unlock 2.0 مجهز خواهد بود. نسخه‌ی بهبود پیدا کرده ردمی بوک جدید از ماه سپتامبر به فروش خواهد رسید. ویندوز 10 مایکروسافت و نسخه‌ی دانش آموزی و خانگی آفیس به ارزش 105 دلار به صورت پیشفرض در این دیوایس نصب هستند. در زیر قیمت نسخه‌های مختلف این لپ تاپ را مشاهده کنید.

  • پردازنده ٬Core i5 رم 8 گیگابایتی٬ حافظه 256 گیگابایتی ٬SSD کارت گرافیک MX250 – قیمت 559 دلار
  • پردازنده ٬Core i5 رم 8 گیگابایتی٬ حافظه 512 گیگابایتی ٬SSD کارت گرافیک MX250 – قیمت 629 دلار
  • پردازنده ٬Core i7 رم 8 گیگابایتی٬ حافظه 512 گیگابایتی ٬SSD کارت گرافیک MX250 – قیمت 699 دلار

لپ تاپ ردمی بوک 14 پلاس

لپ تاپ ردمی بوک 14 پلاس به پردازنده‌های نسل دهمی اینتل مجهز است که 13 درصد عملکرد بهتر را نسبت به نسل گذشته ارائه می‌کنند. همچنین یک کارت گرافیک مجزا به نام GeForce MX250 با حافظه 2GB GDDR5 نیز در زیر قاب این لپ تاپ قرار دارد. در مقایسه با کارت‌های گرافیک داخلی٬ این کارت عملکرد 3.5 برابر بهتر را ارائه می‌کند. به لطف همین کارت گرافیکی٬ لپ تاپ ردمی می‌تواند بازی‌های آنلاین مهم را خیلی روان اجرا کرده و تجربه‌ی مونتاژ ویدیویی عالی را در اختیار کاربران قرار دهد. علاوه بر این باید به یک رم 8 گیگابایتی پرسرعت DDR4 و حافظه حداکثری 512 گیگابایتی SSD نیز اشاره کرد.

بدیهیست که این لپ تاپ به یک سیستم خنک کننده نیز مجهز خواهد بود. یک منطقه‌ی حرارتی با یک خنک کننده‌ی بزرگ تضمین می‌کند که لپ تاپ در استفاده‌های چند وظیفه‌ای خنک باقی خواهد ماند.

لپ تاپ ردمی بوک 14 پلاس

با توجه به آنچه در تصاویر می‌بینیم٬ این لپ تاپ از طراحی مینیمالیستی بهره می‌برد. علاوه بر رنگ نقره‌ای نسل پیش٬ این نسل در دو رنگ خاکستری و صورتی نیز عرضه می‌شود. بدنه‌ی این گجت تمام فلزی بوده و 1.5 کیلوگرم وزن دارد. ضخامت حاشیه‌های دور نمایشگر نیز به 5.75 میلی‌متر کاهش یافته تا نسبت ابعاد صفحه به بدنه به 81.2 درصد برسد.

ردمی بوک 14 پلاس ارائه کننده‌ی عمر باتری 10 ساعته است٬ در حالی که به لطف فناوری شارژ سریع می‌تواند در عرض 35 دقیقه 50 درصد ظرفیت آن شارژ شود. یک کیبورد فول سایز با دکمه‌های نرم 1.3 میلی‌متری در جلوی آن قرار دارد که می‌توانید شرتکات‌های سفارشی برای خود بسازید. از درگاه‌های ارتباطی آن نیز باید به دو درگاه ٬USB 3.0 یک درگاه ٬USB 2.0 درگاه HDMI و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به نظر که خیلی خوب میزنه