تبلت مدیاپد ام 6 توربو

هواوی از تبلت مدیاپد ام 6 توربو (MediaPad M6 Turbo) پرده برداشت

هواوی از تبلت مدیاپد ام 6 توربو (Huawei MediaPad M6 Turbo) پرده برداشت. این گجت٬ نخستین تبلتی است که از یک سیستم خنک کننده در رده کامپیوترها بهره می‌برد.

هواوی یک تبلت جدید را به خانواده تبلت‌های سری مدیاپد ام 6 خود اضافه کرد. غول چینی در حساب کاربری ویبو خود پستی را منتشر کرد و در آن هرآنچه لازم است از تبلت مدیاپد ام 6 توربو بدانیم را در اختیار ما قرار داد.

اول از همه اینکه تبلت جدید هواوی در دو نسخه‌ی 4G LTE و Wi-Fi عرضه می‌شود که به ترتیب 419 و 317 دلار قیمت خواهند داشت. شما می‌توانید این دو تبلت را در رنگ‌های آبی و قرمز خریداری کنید. در زیر نگاهی گذرا به مشخصات این تبلت می‌اندازیم:

  • نمایشگر 8.4 اینچی IPS LCD با وضوح 2560 در 1600 پیکسل
  • پردازنده کایرین 980
  • پردازشگر گرافیکی Mali-G76
  • رم و رام 6 گیگ و 128 گیگ
  • دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی f/1.8
  • دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  • نرم افزار اندروید 9 پای٬ EMUI 9.1
  • باتری 6100 میلی‌آمپر ساعتی
  • قابلیت‌های اضافی: ٬Turbo Key سیستم خنک کننده در رده کامپیوترها

از نظر طراحی٬ هواوی مدیاپد ام 6 توربو بسیار شبیه به گوشی آنر 9 ایکس است. یک دوربین تک ماژول در قاب پشتی آن قرار دارد و یک نمایشگر 8.4 اینچی IPS LCD با وضوح 2560×1600 پیکسل در قاب جلوی تبلت قرار دارد. زیر قاب٬ تراشه‌ی کایرین 980 با 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه‌ی داخلی قرار دارد. پردازشگر گرافیکی Mali-G76 نیز وظیفه‌ی پردازش گرافیکی این تبلت را دارد.

سنسور دوربین پشتی این تبلت 13 مگاپیکسلی است که با یک فلاش LED همراه خواهد بود. برای عکاسی سلفی و تماس تصویری نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی در جلوی قاب حضور دارد. یک باتری 6100 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تامین انرژی این گجت را بر عهده دارد؛ گرچه از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. رسیدن 0 تا 100 شارژ این باتری بیش از 2 ساعت طول می‌کشد. این باتری می‌تواند 12.5 ساعت پخش ویدیوی مستمر را ارائه کند. برای گیمینگ نیز فناوری GPU Turbo 3.0 باعث افزایش عملکرد GPU و سرعت شبکه می‌شود.

تبلت مدیاپد ام 6 توربو

اسپیکرهای استریو با بهره‌گیری از دو فناوری Dolby Atmos و Dolby Vision می‌تواند تجربه صوتی مناسبی را به کاربران ارائه کند. این تبلت٬ نخستین تبلتی است که از یک سیستم خنک کننده در رده‌ی کامپیوترها استفاده می‌کند. این سیستم می‌تواند تا 5 درجه دمای پردازشگر گرافیکی را کاهش دهد. در اینجا یک دکمه به نام Turbo Key نیز وجود دارد که بافتی شبیه به کلید هشدار گوشی‌های وان پلاس دارد. این دکمه می‌تواند گزینه‌های سفارشی‌سازی بازی‌ها را ارائه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چه رنگ و چه طرحی آدم کیف می کنه از دیدنش

  2. لامصب با همین کاراش رسیده به سامسونگ

  3. چ خوش رنگ بودن