تست سقوط گلکسی نوت 10 پلاس

تست سقوط گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ و آیفون ایکس اس مکس (گجت تی وی)

در این مطلب می‌توانید ویدیوی تست سقوط گلکسی نوت 10 پلاس و آیفون ایکس اس مکس را مشاهده کنید تا ببینید کدام یک از این دو گوشی پرچمدار در برابر سقوط از ارتفاع مقاوم‌تر است؟

گلکسی نوت 10 پلاس (Samsung Galaxy Note 10 Plus) جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ است که در همه زمینه‌ها قدرت‌نمایی کرده و می‌توان آن را یکی از بهترین گوشی‌های حال حاضر بازار دانست. سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس در مقایسه با گلکسی اس 10 پلاس از پوشش محافظ گوریلا گلس 6، هم در شیشه جلو و هم در پنل شیشه‌ای پشتی بهره می‌برد و بنابراین باید مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.

در مقابل،‌ آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max)، پرچمدار حال حاضر اپل، یکی از اصلی‌ترین رقبای گلکسی نوت 10 پلاس به شمار می‌رود. در این مطلب قصد داریم مقاومت این دو رقیب قدرتمند را از جهت دیگری بسنجیم و آن چیزی نیست جز تست سقوط. در این ویدیو که امروز در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم قصد داریم مقاومت دو گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس و آیفون ایکس اس مکس را در برابر سقوط آزاد اندازه‌گیری کنیم و برای این کار دو گوشی از ارتفاع‌های مختلف از جلو و پشت و گوشه به زمین انداخته شده است. شما فکر می‌کنید کدام یک از این دو پرچمدار می‌تواند از تست سقوط جان سالم به در ببرند؟ در ادامه، ویدیوی تست مقاومت گلکسی نوت 10 پلاس و آیفون ایکس اس مکس را مشاهده می‌کنید:

ویدیوی تست سقوط گلکسی نوت 10 پلاس و آیفون XS Max