خودروهای لاکچری

فوتبالیست‌ها مالک کدام خودروهای لاکچری هستند؟

خودروهای لاکچری یکی از وسایل لوکس و محبوب فوتبالیست‌ها محسوب می‌شوند. از این رو قصد داریم شما را با خودروهای لوکس فوتبالیست‌های خارجی و ایرانی آشنا کنیم.

مدتی قبل کریستیانو رونالدو یک دستگاه خودرو بوگاتی را با قیمت 9.5 میلیون پوند برابر با 150 میلیارد تومان خریداری کرد تا به نخستین فوتبالیستی تبدیل شود که گران‌ترین خودرو جهان را خریداری می‌کند. این خودرو که فقط یک نسخه از آن ساخته شده با چنین قیمتی در فضای مجازی به سرعت مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت. البته این ستاره فوتبال جهان تا دو سال آینده قادر به رانندگی با این خودرو نخواهد بود؛ زیرا در حال حاضر فقط مدل اولیه آن ساخته شده و این مدل اجازه تردد در خیابان را ندارد. خبر خرید خودرو بوگاتی 9.5 میلیون پوندی توسط کریستیانو رونالدو باعث شد تا در یک مقاله به بررسی خودروهای لاکچری فوتبالیست‌ها بپردازیم.

آشنایی با خودروهای لاکچری فوتبالیست‌ها

کریستیانو رونالدو مالک خودروهای فوق لوکس

خودروهای لاکچری

رونالدو به صورت سالانه درآمدی بیش از 13 میلیون یورو را به دست می‌آورد که به همین دلیل این فوق ستاره فوتبال دارای 19 خودرو به ارزش 4.5 میلیون دلار است، البته هنوز به این مجموعه بوگاتی شیرون گران‌قیمت اضافه نشده است. اگر بخواهیم از خودروهای لاکچری این فوتبالیست نام ببریم باید لامبورگینی اونتادور 318 هزار دلاری، بنتلی جی تی 220 هزار دلاری، آئودی آر 8 حدود 150 هزار دلاری، رولز رویس فانتوم 400 هزار دلار و سه دستگاه فراری با قیمت 300 تا 318 هزار دلار اشاره کنیم. داشتن چنین خودروهایی حاکی از آن است که این فوتبالیست سرشناس فقط به خودروهای لوکس و گران‌قیمت علاقه دارد؛ زیرا اکثر فوتبالیست‌های سرشناس دیگر در کنار خودروهای فوق لوکس حداقل یک یا دو دستگاه خودرو اقتصادی دیگر نیز خریداری می‌کنند.

لیونل مسی مالک چندین دستگاه آئودی و چند خودرو اقتصادی

خودروهای لاکچری

لیونل مسی نیز همانند کریستیانو رونالدو به داشتن خودرو علاقه زیادی دارد، اما مجموعه خودروهایی که در پارکینگ او دیده می‌شود با مجموعه خودروهای رونالدو تفاوت‌های زیادی دارد؛ برای مثال در پارکینگ خودرو لیونل مسی شاهد تنوع زیادی هستیم و می‌توان از خودروهای بسیار گران‌قیمت تا خودروهای اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه را مشاهده کرد. از خودروهای این فوتبالیست سرشناس می‌توان به فراری F430 اسپایدر، آئودی Q7، مازراتی گرن توریسمو MC، آئودی R8 و چند مدل دیگر از آئودی، تویوتا پیروس و لندکروز پرادو اشاره کرد که این دو خودرو ژاپنی را مسی چند سال قبل خریداری کرده است. با توجه به اینکه شرکت خودروسازی آئودی برای چندین سال جزو حامی‌های مالی باشگاه بارسلونا محسوب می‌شود، شرکت آئودی به هریک از بازیکنان به انتخاب خودشان یک دستگاه از محصولات خود را هدیه می‌دهد که همین موضوع می‌تواند در کنار علاقه لیونل مسی، دلیلی بر وجود چندین دستگاه از این برند آلمانی در پارکینگ او باشد.

نیمار مالک یکی از 50 مدل لاکچری مازراتی

خودروهای لاکچری

نیمار نیز همانند کریستیانو رونالدو و لیونل مسی خودروهای لاکچری و گران‌قیمتی را خریداری کرده است، وی مالک یکی از 50 مدل لاکچری مازراتی MC12 است که به دلیل تولید محدود دارای قیمت بسیار زیادی است. قیمت مازراتی MC12 حدود 600 هزار یورو است که علاوه بر این خودرو وی یک آئودی اسپایدر R8 نیز در زمان حضور در بارسلونا خریداری کرده بود. گفتنی است خودرو آئودی اسپایدر R8 به صورت مشترک در لیست خودروهای لاکچری کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار دیده می‌شود.

محمد صلاح مالک خودرو لامبورگینی اونتادور

خودروهای لاکچری

در مجموعه خودروهای محمد صلاح خودروهای گران‌قیمتی دیده می‌شود که نسبت به خودروهای رونالدو و مسی آنقدر هم تنوع ندارند. وی مالک لامبورگینی اونتادور است که جزو گران‌ترین خودروهای این بازیکن مشهور مصری محسوب می‌شود. کریستیانو نیز این خودرو را مدتی قبل خریداری کرده بود. در پارکینگ این بازیکن سرشناس خودروهای دیگری جون آئودی Q7، تویوتا کمری و مرسدس GLE نیز دیده می‌شود. به طور کلی خودرو آئودی Q7 علاوه بر اینکه مورد علاقه صلاح و مسی است، فوتبالیست‌های دیگری چون خامس رودریگرز، خدیرا و گرت ‌بیل نیز از این خودرو استفاده می‌کنند.

سردار آزمون مالک خودروهای پورشه با رنگ منحصربه‌فرد

خودروهای لاکچری

سردار آزمون که یکی از فوتبالیست‌های محبوب کشورمان محسوب می‌شود به خودروهایی لوکس علاقه خاصی دارد. وی در تابستان سال گذشته با پورشه ماکان مسی رنگ خود دچار حادثه شد که در کنار خراش چانه، خودروی وی نیز به شدت آسیب دید، اما مدتی بعد وی تصویر جدیدی از پورشه جدیدش در اینستاگرام منتشر کرد که دارای رنگی همانند مدل قبلی بود. پورشه پانامرا سردار آزمون در بازار ایران حدود 2.5 میلیارد تومان قیمت دارد که برخی از مدل‌ها نیز دارای قیمتی حدود 3.5 میلیارد هستند. اخیرا سامان قدوس نیز از همین خودرو خریداری کرده است.

آن دسته از کسانی که دارای درآمدهای میلیاردی هستند، به استفاده از وسایل لاکچری ترغیب می‌شوند و همین موضوع برای فوتبالیست‌ها نیز رخ می‌دهد. بسیاری از آنها زمانی که پول قراردادهای هنگفت خود را می‌گیرند به فکر خرید یک خودرو لاکچری هستند تا بتوانند بیش از پیش دیده شوند. در همین رابطه اخیرا رامین رضاییان که تصاویر متعددی از خودروهای لاکچری خود را در اینستاگرام منتشر کرده بود، به تازگی تصویر جدیدی از وی که در حال سوار شدن در یک لامبورگینی بود منتشر شد که او در خصوص آن اظهار کرد:

من از همان ابتدای ورودم به فوتبال، خودرو دوست داشتم و قرارداد آنچنانی هم نداشتم. البته بعضی‌ها هم هستند که با من وارد فوتبال شدند و الان چندین خانه دارند، ولی من جوان بودم و عاشق ماشین. سر همین ماجرا هم کل پول‌هایم را دادم و یک پورشه خریدم، ولی سرم را کلاه گذاشتند.

البته در این بین فوتبالیست‌هایی در کشورمان حضور دارند و داشتند که از هر گونه خودنمایی و جلب توجه به دور بودند؛ برای مثال هم‌محلی‌های مرحوم هادی نوروزی در خصوص وی عنوان کردند هادی نوروزی هر زمانی که به محله قدیمی خود می‌آمد، خودروی خود را از خانه خارج نمی‌کرد تا دیگران حسرت آن را نخورند و پا به پای دوستانش در محله قدیمی خود قدم می‌زد. پدر هادی نوروزی نیز در این خصوص بیان کرد هر زمانی که پسرش به دیدارش می‌رفت، خودروی خود را دورتر از محل پارک می‌کرد تا بچه‌های محل حسرت آن خودروهای لوکس را نخورند. چنین رفتارهایی در حال حاضر بسیار کمیاب است و جای خالی آن حس می‌شود.

مهدی طارمی سوار بر پورشه حاشیه‌دار

مهدی دارای مالک خودرو پورشه است که جزو معرف‌ترین خودروهای لاکچری بین فوتبالیست‌ها محسوب می‌شود. گفته می‌شود این خودرو با همان 1 میلیارد تومانی که برای انتقال وی از ریزه اسپور به پرسپولیس هزینه شده، خریداری کرده است که داستان انتقال آن باعث محرومیت این باشگاه شده و حواشی زیادی را به همراه داشت. هرچند طارمی پس از این انتقال پر حاشیه، چند ماه بعد با مبلغی حدود 10 میلیارد تومان به باشگاه الغرافه رفت.

علیرضا بیرانوند و لکسوس NX

علیرضا بیرانوند مالک یک لکسوس NX معروف است که حدود 1.5 میلیارد تومان قیمت دارد که آن را در سال 96 خریداری کرده است، اما از این خودرو بسیار کم استفاده می‌کند که می‌توان دلیل آن را ترس از خسارت رساندن به خودرو دانست، اما گفته می‌شود وی از اینکه رفت و آمدش در چشم باشد، خوشش نمی‌آید و به همین دلیل اکثر اوقات از خودرو پژو 207 همسرش استفاده می‌کند.

مهدی رحمتی مالک بی ام و سری 5

طی چند سال گذشته همواره مهدی رحمتی را با خودرو بی ام و سری 5 سدان مدل 2015 در رنگ سفید دیده‌ایم که در حال حاضر قیمت این خودرو حدود 1 میلیارد تومان رسیده و وی آن را در سال 96 برای جشن عروسی علی قربانی گل‌کاری کرده بود.

علی دایی و تعویض‌های چندین باره خودروهایش

علی دایی و خودروهای وی همواره موارد پرحاشیه‌ای بودند. وی در سال 90 با خودرو پرادو تصادف کرد که باز نشدن کیسه هوای خودرو و مازراتی وی در سال 94 حواشی زیادی را به همراه داشت. وی با این مازراتی خود که حدود 1 میلیارد تومان قیمت داشت در سر تمرین‌های پرسپولیس دیده شد و پس از آن مازراتی کنار گذشته و عکاسان وی را با خودرو بنز شکار کردند. وی طی سال‌های اخیرا چندین بار با دو مدل بنز، دو پورشه، یک لندکروز و سه بی ام و دیده شد. جالب است بدانید علی دایی اخیرا در حال سوار شدن بر یک خودرو چینی هاوال H9 دیده شد که دارای قیمتی حدود 600 میلیون تومان است. به طور کلی می‌توان گفت علی دایی و تعویض چندین باره خودروهای وی چیز بسیار عجیبی نیست و وی این موضوع را باز نیز تکرار خواهد کرد و باز هم او را در یک خودرو لاکچری دیگر خواهیم دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی مقاله جالبی بود ولی عکس ها با مدل خودرو ها تطابق نداشت که تگه میداشت بهتر بودش