امیزفیت جی تی اس

گالری تصاویر ساعت هوشمند امیزفیت جی تی اس – Amazfit GTS

هوآمی چند روز پیش، ساعت هوشمند امیزفیت جی تی اس (Huami Amazfit GTS) را معرفی کرد. دلیل جذابیت این گوشی، شباهت بالای آن با طراحی ساعت های هوشمند اپل واچ است.

ساعت هوشمند Amazfit GTS را باید جانشین مدل Amazfit Bip دانست. امیزفیت بیپ، تا پیش از معرفی محصول جدید، تنها ساعت هوشمند هوآمی با نمایشگر مربعی شکل به شمار می‌رفت. انتظار داریم امیزفیت جی تی اس به خاطر داشتن ظاهری زیبا، سخت افزاری پرتوان و قابلیت‌های متعدد، فروش خوبی را تجربه کند.

قیمت 125 دلاری هوآمی امیزفیت جی تی اس دلیل دیگر انتظار ما برای فروش بالای آن است. این قیمت در مقایسه با ساعت های هوشمند اپل به مراتب پایین‌تر محسوب می‌شود. البته در مقایسه با اپل واچ، این ساعت هوشمند جدید شرکت هوآمی دارای امکانات و قابلیت‌های کمتری است، هر چند ویژگی‌های مهمی همچون پشتیبانی از ان اف سی برای پرداخت در پایانه‌های پشتیبانی‌کننده برایش در نظر گرفته شده است.

مشخصات فنی ساعت هوشمند امیزفیت جی تی اس

Amazfit GTS دارای نمایشگری 1.65 اینچی از نوع امولد و از درجه سوپر رتینا (Super Retina) است. رزولوشن و تراکم پیکسلی این صفحه نمایش به ترتیب 348 در 442 پیکسل و 341 پی‌پی‌آی است.

نمایشگر ساعت با استفاده از شیشه‌های 2.5D گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. فریم امیزفیت GTS از جنس فولاد است. برای بند 20 میلی‌متری این ساعت شش گزینه رنگ متنوع در نظر گرفته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. همه ی رنگ اش فوق العاده هستن