شماره های اعتباری همراه اول

امکان تبدیل شماره های اعتباری همراه اول به دائمی فراهم شد

امکان تبدیل شماره های اعتباری همراه اول به دائمی میسر شد. مشترکان اعتباری اپراتور اول کشور از این پس می‌توانند با پرداخت 100 هزار تومان طرح تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی را انجام دهند.

بر اساس اعلام همراه اول، شرایط تبدیل شماره های اعتباری به دائمی مشترکان این اپراتور فراهم شد. این سرویس که فقط برای مشترکان اعتباری خواهد بود از دوشنبه 11 شهریور فعال شده است تا این مشترکان بتوانند سیم کارت خود را به یک سیم کارت دائمی تبدیل کنند. پس از این تبدیل، مشترکان از قابلیت دریافت صورتحساب در پایان هر ماه برخوردار می‌شوند و سایر قابلیت‌های سیم کارت‌های دائمی برای آنها قابل دسترس خواهد بود.

تبدیل شماره های اعتباری همراه اول به دائمی

به واسطه این طرح تمامی مشترکان شماره های اعتباری همراه اول می‌توانند بدون اینکه سیم کارت جدیدی را خریداری کنند، فقط به همراه ارائه کارت ملی و سیم کارت فعال خود به فروشگاه‌ها، مراکز تلفن ثابت و نمایندگی‌های اپراتور همراه اول مراجعه کرده تا با پرداخت 100 هزار تومان سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنند. گفتنی است 36 هزار تومان از این مبلغ به عنوان تضمین پرداخت از مشتریان دریافت می‌شود. آن دسته از مشترکانی که خواهان تبدیل سیم کارت هستند باید مبلغ مورد نظر را به عنوان اعتبار اصلی در حساب سیم کارت اعتباری خود داشته باشند. اگر اعتباری که در سیم کارت اعتباری وجود دارد بیشتر از هزینه تبدیل باشد، مبلغ اضافی در اولین دوره صورتحساب به حساب بستانکاری مشترک منتقل می‌شود.

در شرایطی که بر روی سیم کارت اعتباری مشترکان هر نوع بسته مصرفی فعال با مدت زمان باقی مانده وجود داشته باشد و در شرایطی که حجم مصرفی نیز به اتمام نرسیده است، اگر بسته مورد نظر برای سیم کارت‌های دائمی نیز قابل فعال‌سازی باشد، پس از تبدیل به شماره دائمی مشترک منتقل خواهد شد، اما اعتبار هدیه انواع شارژ نظیر شارژ فوق‌العاده، جوانان و بانوان، سرویس چتر اضطراری، جمعه‌های رویایی و بسته‌های ترکیبی دلخواه به شماره سیم کارت دائمی انتقال داده نمی‌شود.

مشتریان خواهان این طرح باید بدانند که برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی می‌بایست حداقل 6 ماه از زمان فعال‌سازی شماره تلفن همراه گذشته باشد و همچنین مشترکی که مراحل تبدیل را انجام می‌دهد، حداقل به مدت 6 ماه نمی‌تواند شماره تلفن همراه دائمی خود را نقل و انتقال دهد. گفتنی است پس از تبدیل اعتباری به دائمی، مشترکان نمی‌توانند تبدیل مجدد را به هیچ عنوان انجام دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا شماره دائمی خیلی خوبه اعتباری همش شارژش تموم میشه