گوشی های آیفون

مقایسه گوشی های آیفون از نسل اول تا امروز (گجت تی وی)

گوشی های آیفون از سال 2007 تاکنون توسط اپل به بازار عرضه می‌شوند. در این ویدیو قصد داریم اولین گوشی آیفون تا آخرین مدل آن تا امروز را مقایسه کنیم.

استیو جابز فقید در سال 2007 اولین گوشی آیفون اپل را معرفی کرد. این گوشی با شعار «طراحی شده برای اختراع دوباره موبایل» معرفی شد و انقلابی در صنعت گوشی های هوشمند ایجاد کرد. اولین گوشی آیفون از صفحه نمایش 3.5 اینچی لمسی با سیستم عامل بهینه شده برای استفاده در صفحات لمسی برخوردار بود که در آن زمان نظیر نداشت. یک دکمه هوم در پایین صفحه نمایش لمسی قرار داشت و بدنه پشتی نیز از جنس فلز بود.

اکنون 12 سال از معرفی اولین گوشی اپل می‌گذرد و در این دوازده سال، گوشی های آیفون تغییرات زیادی را تجربه کردند. سخت افزار گوشی در هر نسخه به‌روزتر و قدرتمندتر شد، صفحه نمایش به سمت بزرگ‌تر شدن پیش رفت و ویژگی‌های جدید به گوشی‌ها اضافه شد. در دهمین سالگرد عرضه گوشی های آیفون نیز اپل بار دیگر دست به ابتکار زد و با معرفی آیفون ایکس یا آیفون 10، طراحی تمام صفحه با ناچ یا بریدگی بالای صفحه را به صنعت گوشی های هوشمند وارد کرد. گوشی‌های آیفون ایکس اس، آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر هم آخرین گوشی های اپل بودند که در سپتامبر 2018 به بازار معرفی شدند.

حالا نیز در آستانه معرفی آیفون های 2019 اپل هستیم و به همین بهانه قصد داریم تمامی آیفون‌هایی که در 12 سال اخیر عرضه شده‌اند را در یک ویدیو مقایسه کنیم تا هم خاطره شما از آیفون‌های قدیمی زنده شود و هم ببینید که این گوشی‌ها در طول این دوازده سال چقدر تغییر کرده‌اند. با گجت تی وی همراه باشید و ویدیوی تاریخچه آیفون را مشاهده کنید:

ویدیوی مقایسه گوشی های آیفون از ابتدا تاکنون

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ممنون واقعا مقاله عالی بود

  2. اووو چ جالب هستن

  3. فوق العاده لذت بردیم

    ممنون گجت نیوز

    با سپاس