جیونی ام 11

گوشی های جیونی ام 11 و ام 11 اس معرفی شدند

جیونی ام 11 و جیونی ام 11 اس (Gionee M11s) به دست شرکت چینی Gionee رونمایی شد. آن‌ها محصولات اقتصادی با امکانات کافی به شمار می‌روند.

شرکت جیونی، سال گذشته محصولات ارزشمندی را به دنیای موبایل تقدیم کرد. به همین دلیل انتظار داشتیم روال پیشرفت آن همچنان ادامه پیدا کرده و گوشی های هوشمند بهتری را تحت این برند شاهد باشیم. جیونی ام 11 و ام 11 اس را باید جدیدترین تلاش این گوشی‌ساز چینی در راستای افزایش سهم خود از بازار موبایل دانست.

به ادعای سازنده، بهبود در طراحی از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های دو گوشی موبایل نام برده در مقایسه با محصولات قبلی به شمار می‌رود. شرکت در جیونی ام 11 و ام 11 از شیشه دو طرفه و نمایشگر تمام صفحه دارای ناچ استفاده کرده و گزینه‌های رنگ متعددی را برای آن‌ها ارائه کرده است. علاوه بر ویژگی‌های ظاهری، دو گوشی هوشمند جدید جیونی از نظر مشخصات فنی نیز در وضعیت خوبی قرار دارند.

مشخصات فنی جیونی ام 11 و ام 11 اس

دوربین سلفی هر دو مدل مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی است. روی پنل پشتی، یک دوربین دوگانه متشکل از سنسور رنگی 16 مگاپیکسلی و سنسور کمکی 5 مگاپیکسلی وجود دارد. فوکوس تشخیص فاز از جمله ویژگی‌های آن است.

جیونی ام 11

ظرفیت باتری هر دو مدل 4 هزار میلی‌آمپر ساعت است. ویژگی مهم آن‌ها در بخش باتری، پشتیبانی از یک سیستم مدیریت هوشمند محسوب می‌شود. به لطف آن، یک حالت ذخیره نیروی متفاوت به بستر نرم افزاری گوشی افزوده شده و بعد از قفل شدن نمایشگر، حافظه رم به صورت خودکار از برنامه‌های در حال اجرا در پس‌زمینه خالی خواهد شد.

جیونی ام 11

این سیستم به کاربر درباره نرم افزارهای پرمصرف هشدار می‌دهد. با در نظر گرفتن استفاده از یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی برای یک گوشی اقتصادی و از طرفی وجود چنین قابلیت‌های نرم افزاری برای مدیریت آن، می‌توان دوام باتری بالایی را برای جیونی ام 11 و ام 11 اس متصور شد.

جیونی ام 11

متاسفانه سازنده درباره تراشه به کار رفته در جیونی ام 11 و ام 11 اس اطلاعاتی در اختیار رسانه‌های خبری قرار نداده است. با این حال می‌دانیم میزان حافظه رم و حافظه داخلی آن‌ها به ترتیب 6 گیگابایت و 128 گیگابایت است. این میزان حافظه در مقایسه با سایر محصولات اقتصادی به مراتب بیشتر است.

جیونی ام 11

اسکنر اثر انگشت هر دو گوشی روی پنل پشتی قرار دارد. سازنده در بخش نرم افزار، امکان ایجاد یک سری میانبر در هوم اسکرین را برای کاربران فراهم کرده است. به عنوان نمونه می‌توان به امکان پاسخ داده به تماس‌ها، گرفتن عکس در آن واحد و جابه‌جا شدن بین صفحه‌ها حین گشت و گذار در وب اشاره کرد. گفتنی است زمان عرضه و قیمت جیونی ام 11 و ام 11 اس هنوز مشخص نیست.