گلکسی ای ۲۰ اس

گوشی گلکسی ای ۲۰ اس سامسونگ موفق به کسب تاییدیه تنا شد

گوشی گلکسی ای ۲۰ اس سامسونگ (Samsung Galaxy A20s) موفق به کسب تاییدیه تنا شد. بر این اساس٬ زمان زیادی تا رونمایی از گوشی اقتصادی جدید سامسونگ باقی نمانده است.

سامسونگ خودش را آماده‌ی رونمایی از یک گوشی رده ابتدایی دیگر از خانواده گلکسی ای با پسوند “S” می‌کند. جدیدترین گوشی این شرکت که گلکسی ای ۲۰ اس نام دارد٬ به تازگی موفق به کسب تاییدیه تنا شده است. این گجت با شماره مدل SM-A2070 از یک نمایشگر 6.49 اینچی Infinity-V و ناچ قطره‌ای در بالای آن برای میزبانی از دوربین سلفی بهره می‌برد. از نظر ظاهری این دیوایس بسیار شبیه به گوشی گلکسی ام 30 است که در ماه مارس معرفی شد.

قاب پشتی این گوشی از دوربین سه گانه به همراه یک اسکنر اثر انگشت و فلاش LED میزبانی می‌کند. بر اساس آنچه در سایت تنا منتشر شده٬ Galaxy A20s از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد. این گجت دارای ابعادی برابر با 163.31 در 77.52 در 7.99 میلی‌متر است. گوشی جدید سامسونگ از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند و به رابط کاربری One UI بر پایه‌ی اندروید 9 مجهز است. با توجه به آنچه در تصاویر می‌بینیم٬ کلید پاور در سمت راست قرار دارد٬ در حالی که کلیدهای تنظیم صدا در سمت چپ قرار دارند.

زمان رونمایی از گلکسی ای ۲۰ اس نزدیک است

گلکسی ای 20 اس به تازگی موفق به کسب تاییدیه وای فای و بلوتوث شده است؛‌ این بدان معناست که فاصله‌ی زیادی تا زمان عرضه‌ی آن در بازار باقی نمانده است. ما همچنان منتظریم اطلاعات بیشتری از آن را دریافت کنیم.