گوشی گلکسی ام ۳۰ اس

زمان معرفی گوشی گلکسی ام ۳۰ اس سامسونگ مشخص شد

گوشی گلکسی ام ۳۰ اس سامسونگ (Samsung Galaxy M30s) با یک باتری غول پیکر 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی در راه است. این گوشی اقتصادی ظرف چند روز آینده معرفی خواهد شد.

خبرهای مربوط به گوشی های اقتصادی سامسونگ این روزها زیاد شنیده می‌شود. ساعاتی پیش در مورد گوشی گلکسی ام ۲۰ اس اطلاعاتی به بیرون درز کرد. حالا از تازه‌ترین آن‌ها می‌توان به نسخه جدید گوشی گلکسی ام 30 سامسونگ با نام گلکسی ام ۳۰ اس شاره کرد که ظاهرا قرار است از 18 سپتامبر (27 شهریور ماه) در سایت آمازون هند فروخته شود. کلیدی‌ترین ویژگی این گوشی اقتصادی٬ حضور یک باتری غول پیکر 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی در زیر قابش است.

باتری غول پیکر 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی

گوشی گلکسی ام ۳۰ اس

پیشتر یک توسعه دهنده‌ی اندرویدی افشا کرده بود که این گجت به یک نمایشگر 6.4 اینچی از نوع ٬Super AMOLED رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 یا 128 گیگابایتی مجهز خواهد بود. به لطف یک آزمون در سایت گیک‌بنچ نیز ما حالا می‌دانیم این گوشی از تراشه‌ی اگزینوس 9610 قدرت می‌گیرد. هرچند گزارش‌هایی مبنی بر تجهیز آن به تراشه‌ی مدرن‌تر اگزینوس 9611 نیز شنیده می‌شود.

دوربین سه گانه در پشت قاب گلکسی ام ۳۰ اس

گوشی گلکسی ام ۳۰ اس

قاب پشتی گوشی اقتصادی جدید سامسونگ از دوربین سه گانه‌ای با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. اطلاعاتی از دو سنسور دوربین دیگر این گوشی در دست نیست. در بخش نرم افزاری نیز٬ ما رابط کاربری One UI بر پایه‌ی اندروید 9 را خواهیم داشت. در انتها٬ لازم به ذکر است که با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده٬ این گوشی می‌تواند قیمتی بین 210 دلار الی 280 دلار خواهد داشت. ما منتظریم تا اطلاعات بیشتری از گوشی گلکسی M30 اس سامسونگ را به دست آوریم.