اوپو رینو 2 5G

گوشی اوپو رینو 2 5G مجهز به لنز پریسکوپی در TENAA رویت شد

گوشی اوپو رینو 2 5G در وب سایت TENAA رویت شد. یکی از مهمترین ویژگی‌های Oppo Reno2 5G مجهز شدن ماژول دوربین اصلی آن به سنسوری با لنز پریسکوپی است.

چند روز بعد از رونمایی رسمی اوپو رینو 2، شاهد قرارگیری مدل 5G آن در وب سایت TENAA هستیم. منحصربه‌فردترین ویژگی نسل جدید گوشی اوپو رینو را توانایی دوربین آن برای زوم 20 برابری عنوان کردیم. به نظر می‌رسد در مدل 5G گوشی نیز چنین توانایی در نظر گرفته شده است.

اوپو رینو 2 5G دارای یک دوربین چهارگانه است. یکی از آن‌ها، به لنز پریسکوپی مجهز خواهد شد. متاسفانه درباره مشخصات فنی دوربین گوشی اطلاعاتی فاش نشده است، به همین دلیل نمی‌توانیم درباره میزان توانایی دوربین این گوشی به منظور بزرگنمایی بدون کاهش کیفیت قضاوت کنیم. درباره نوع سنسور چهارم گوشی نیز خبری در دسترس نیست. اوپو هنوز گوشی هوشمندی با سنسور ماکرو معرفی نکرده، به همین دلیل احتمال استفاده از یک سنسور محاسبه عمق میدان بیشتر است.

اندازه نمایشگر اوپو Reno 2 5G برابر 6.6 اینچ بوده و از این نظر با اوپو رینو 5G و اوپو رینو 10x زوم برابری می‌کند. ظرفیت باتری گوشی 3930 میلی‌آمپر ساعت است. اوپو مدتی است یک گوشی از سری Reno با نمایشگر پشتیبانی‌کننده از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و سیستم شارژ سریع 50 واتی را آزمایش می‌کند، اما نمی‌توان با اطمینان، این ویژگی‌ها را به گوشی 5G اوپو نسبت داد. انتظار داریم مدل جدید در جریان نمایشگاه IFA 2019 رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. طراحی جالی داره

  2. خخخ چ خوبه این خیلی جالبه مخصوصا نماش

  3. گوشیه خیلی خوبیه و مطمعنن یکی از بهترین گوشی ها انتخاب میشه