هواوی واچ جی تی ۲

هواوی واچ جی تی ۲ با سیستم عامل جدید در راه است

به تازگی تصاویری از هواوی واچ جی تی ۲ (Huawei Watch GT 2) به بیرون درز کرده است. شواهد از بروز تغییرات ظاهری و باطنی در این ساعت هوشمند هواوی حکایت دارند.

سال گذشته، شاهد رونمایی از هواوی واچ جی تی در کنار گوشی های پرچمدار میت 20 بودیم و ظاهرا امسال نیز همین سناریو تکرار خواهد شد. رندرهای تازه‌ منتشر شده، خبر از این می‌دهند که هواوی واچ جی تی ۲ می‌تواند در ماه جاری، همراه با سری هواوی میت 30 معرفی شود.

هواوی واچ جی تی

مدل 2018 هواوی واچ جی تی

مانند مدل اورجینال، نسل جدید این گجت نیز چهره‌ی یک ساعت سنتی را حفظ کرده و دارای طراحی مدور دو دکمه‌ای با بدنه آلومینیمی است. البته ظاهرا کمپانی چینی، دست به تغییراتی زده تا ظاهر شیک و مدرن‌تری به آن بدهد. مثلا می‌توان به نمایشگر کمی بزرگ‌تر، حاشیه باریک‌تر و ضخامت کمتر هواوی واچ جی تی ۲ اشاره کرد.

مشخصات هواوی واچ جی تی ۲

نام چیپست موجود در این گجت پوشیدنی هنوز نامعلوم است؛ اما ظاهرا سیستم عامل آن برای نسخه جهانی، لایت او اس (Lite OS) و برای نسخه قابل عرضه در چین، هارمونی او اس (Harmony OS) خواهد بود. پشتیبانی از بلوتوث و ردیاب GPS، از دیگر ویژگی‌های احتمالی این ساعت هوشمند به شمار می‌روند. همچنین وجود یک میکروفون جدید و اسپیکر، می‌تواند نشانه‌ای از عرضه‌‌ی مدل LTE محصول باشد.

هواوی واچ جی تی ۲

به نظر می‌رسد هواوی واچ جی تی 2 به طور خاص، روی فعالیت‌های فیزیکی متمرکز خواهد بود. گفته می‌شود سنجش‌گر اپتیکال ضربان قلب که در مدل سال گذشته هم وجود داشت؛ از فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری و شنا پشتیبانی خواهد کرد.

برای افزایش کارایی گجت، هواوی بر عمر باتری آن هم افزوده و حالا شارژدهی دو هفته‌ای دارد. این به لطف وجود یک باتری 450 میلی‌آمپر ساعتی امکان‌پذیر شده است.

انتظار می‌رود هواوی واچ جی تی 2 را روز 28 شهریور (19 سپتامبر)، در کنار هواوی میت 30 پرو ملاقات کنیم. طبق گزارش‌ها، این محصول از نیمه‌های اکتبر در دو نسخه کلاسیک و اسپرت قابل خریداری خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. خدایی طراحی فوق العاده داره من جفتشون می خوام

  2. اوفففف چه ساعت هایی هستند

  3. واو چه شکیکن اینا ادم میخاد بشینه فقط نگاشون کنه

  4. چقدر خوشگله این لامصب شاید اندازه اپل واچ خوب نباشه اما با توجه به قیمتش واقعا ارزش خرید داره ای کاش پول داشتم یکی همچین میخریدن