آنر 20 اس

دوربین آنر 20 اس دارای قابلیت‌های ویژه‌ای برای فیلم‌برداری خواهد بود

شاید Honor 20S که به زودی معرفی خواهد شد، برخلاف آنر ۲۰ و مدل پرو از تراشه پرچمدار بی‌بهره باشد؛ اما ظاهرا دوربین آنر 20 اس حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

با وجود محدودیت‌هایی که دولت آمریکا برای هواوی ایجاد کرد؛ این کمپانی به پیشروی در مسیر خود ادامه داده است. هم هواوی و هم برند زیر مجموعه‌اش (Honor)، در حال تولید گوشی های جدیدی هستند؛ از جمله آنر 20S که حدود سه ماه پس از آنر 20 در آستانه رونمایی قرار دارد. گفته می‌شود که دوربین آنر 20 اس ، بهینه‌سازی‌های فراوانی را به خود دیده است و این شامل دوربین سلفی نیز می‌شود؛ همان طور که نمونه تصاویر زیر نشان می‌دهند.

اینجا یک عکس پرتره را که با دوربین آنر 20 اس گرفته شده است، در قیاس با نمونه عکسی از یک گوشی هوشمند دیگر می‌بینیم. به طور مشخص، روشنایی و تفکیک نور در نمونه عکس آنر ۲۰ اس بهتر است و جزئیات بیشتری را هم می‌توان دید. مهم‌تر اینکه منبع نور در سمت راست آن یکی تصویر، اکسپوژر بیش از حد دارد؛ نقیصه‌ای که در عکس مورد نظر ما دیده نمی‌شود.

در همین ارتباط، یکی از مقامات کمپانی چینی هم ویدیویی را برای نمایش امکانات فیلم‌برداری آنر 20S منتشر کرده است. او ضمن اشاره به ضد لرزش بودن دوربین جلوی گجت، از وجود تکنولوژی هوشمند EIS (لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر) در آن خبر می‌دهد. البته در اینجا هم نام گوشی دیگری که دوربین آن مورد قیاس قرار گرفته، ذکر نشده است.

به ادعای کمپانی سازنده، دوربین آنر 20S دارای 10 حالت مختلف زیبایی یا beauty mode برای ضبط ویدیو خواهد بود. برخورداری از یک لنز فوق عریض، دیگر ویژگی آن محسوب می‌شود که هم برای عکاسی و هم برای فیلم‌برداری کاربرد خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ویرایش مسخره ای زده انر