هدفون وایرلس آدیداس

هدفون وایرلس آدیداس FWD-01 و RPT-01 در نمایشگاه ایفا 2019 معرفی شد

هدفون وایرلس آدیداس FWD-01 و RPT-01 در جریان نمایشگاه IFA 2019 معرفی شد. هدفون های جدید آدیداس مخصوص ورزشکاران طراحی شده‌اند.

آدیداس، هدفون‌های جدیدی مخصوص ورزشکارانی که از شدت فعالیت تعرق زیادی دارند معرفی کرد. استفاده از بافت در آن‌ها سبب می‌شود قرار دادنشان داخل یا روی گوش برای مدت زمانی طولانی، تبدیل به تجربه‌ای خسته‌کننده نشود. این هدفون‌ها دارای اتصال بی‌سیم بوده و برای کاربران دست و پاگیر نخواهند شد.

قیمت دو هدفون وایرلس آدیداس

هدفون وایرلس آدیداس FWD-01 دارای قیمت 149 دلار بوده و یک هدفون داخل گوشی وایرلس به شمار می‌رود. کاربران هدف این محصول، دوندگان هستند. سیم متصل‌کننده دو قسمت هدفون به یکدیگر از جنس بافت بوده و روی آن، یک سری دکمه برای کنترل گجت وجود دارد. به لطف ویژگی Passive Transparency، حین قرار دادن آن داخل گوش و پخش موزیک، همچنان قادر به شنیدن صدای محیط اطراف خواهید بود.

آدیداس RPT-01 یک هدفون رو گوشی محسوب شده و به قیمت 169 دلار به فروش‌ می‌رسد. این محصول نیز وایرلس بوده و برخلاف مدل قبلی، بیشتر در زمان تمرین داخل باشگاه (که تحرک بدن در مقایسه با زمان دویدن کمتر است)، کاربرد دارد. بند و بالشت رو گوشی آدیداس RPT-01 نیز از جنس بافت است. به همین دلیل در صورت عرق کردن حین تمرین، برخلاف زمان استفاده از هدفون‌های عادی با بالشت‌های چرمی، احساس بدی به کاربر دست نخواهد داد. هدفون‌ های جدید آدیداس در همکاری با Zound Industries ساخته شده‌اند. فروش آن‌ها از سه هفته دیگر آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. یا ابرفضل یکو پنصد بدیم اینن؟؟؟

  2. هدفون داخل گوش رو ترجیح میدم