ویوو نکس 3 5G

جعبه گشایی و بررسی قابلیت‌های ویژه ویوو نکس 3 5G (گجت تی وی)

گوشی ویوو نکس 3 5G به زودی با نمایشگر تمام صفحه آبشاری و مشخصات قدرتمند معرفی خواهد شد. در ادامه، ویدیوی جعبه گشایی و نگاه اولیه به Vivo NEX 3 را مشاهده می‌کنید.

گوشی چینی ویوو نکس ۳ (ViVo NEX 3) به زودی با نمایشگر آبشاری و اتصال 5G معرفی خواهد شد. در روزهای اخیر و پیش از معرفی رسمی این گوشی هوشمند زیبا و قدرتمند، برخی از ویژگی‌ها و مشخصات آن افشا شده است. طبق اطلاعاتی که درباره ویوو نکس 3 5G منتشر شده، این گوشی از تراشه اسنپدراگون 855 پلاس، دوربین سه گانه 64 + 13 + 13 مگاپیکسلی،‌ 12 گیگابایت رم، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 512 گیگابایت و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 44 واتی برخوردار خواهد بود.

ویوو نکس ۳ می‌تواند اولین گوشی هوشمند با نمایشگر دو لبه خمیده آبشاری با حدود 90 درجه خمیدگی باشد که این ویژگی، آن را به یک گوشی زیبا و منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند. دوربین سلفی گوشی نیز به صورت پاپ آپ طراحی شده و از بالای دستگاه بیرون می‌آید. در بدنه گوشی نیز هیچگونه دکمه فیزیکی دیده نمی‌شود و حسگر اثر انگشت هم به زیر نمایشگر رفته است. قابلیت اتصال 5G از دیگر ویژگی‌های شاخص ویوو NEX 3 محسوب می‌شود.

در ویدیویی که امروز در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم می‌توانید جعبه گشایی و بررسی اولیه گوشی ویوو نکس 3 5G را مشاهده کنید و با قابلیت‌های ویژه این گوشی چینی خاص آشنا شوید:

ویدیوی بررسی اولیه ویوو نکس 3 5G