ال جی وی 50 تینکیو

جعبه گشایی و نگاه اولیه به گوشی ال جی وی 50 تینکیو و نمایشگر ثانویه آن

ال جی وی 50 تینکیو (LG V50 ThinQ) گوشی پرچمداری است که از قابلیت اتصال نمایشگر ثانویه Dual Screen پشتیبانی می‌کند. در این مطلب، ویدیوی جعبه گشایی و نگاه اولیه به این گوشی را مشاهده خواهید کرد.

ال جی وی 50 تینکیو (LG V50 ThinQ) جدیدترین پرچمدار سری V ال جی است که در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی شد. این گوشی شباهت زیادی با V40 دارد و البته می‌توان آن را اولین گوشی 5G ال جی دانست. وی ۵۰ تینکیو علاوه بر شبکه نسل پنجم از باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، تراشه اسنپدراگون 855، نمایشگر 6.4 اینچی فول ویژن اولد، دو دوربین سلفی 8 و 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی سه گانه 12 + 12 + 16 مگاپیکسلی برخوردار است.

اما یکی از ویژگی‌های شاخص ال جی وی 50 تینکیو ، پشتیبانی آن از نمایشگر ثانویه است. یکی از وسایل جانبی جدیدی که برای این گوشی عرضه می‌شود، نمایشگر Dual Screen با فناوری اولد و اندازه 6.2 اینچ است که به گوشی متصل می‌شود و می‌توان با استفاده از آن فعالیت‌های مولتی تسکینگ را انجام داد یا از این نمایشگر به عنوان یک کنترلر برای انجام بازی‌های موبایلی استفاده کرد. استاندارد IP68 برای محافظت در برابر آب و گردوغبار، استاندارد نظامی MIL-STD-810G برای مقاومت در برابر ضربه‌ها، حسگر اثر انگشت در قاب پشتی، سیستم عامل اندروید 9.0 پای، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی از دیگر مشخصات V50 ThinQ محسوب می‌شوند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی جعبه گشایی و نگاه اولیه به ال جی وی ۵۰ تینکیو و نمایشگر دوم آن را مشاهده کنید و با قابلیت‌های مختلف این گوشی پرچمدار آشنا شوید.

ویدیوی بررسی اولیه ال جی وی 50 تینکیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خدایی به چه کاری میاد این نمایشگر ثانویه ؟؟؟؟؟

  2. که چی بشه حالا!؟ جذابیتش فقط همون هفته اول هست ک ذوق کردی! بعدش میندازیش کنار

  3. واقعا نمایشگر ثانویه دلقک بازیه

  4. شرکت ال جی از بعضی شرکت ها مانند سامسونگ بهتر است

  5. ازین چیزا خیلی دوس دارم خیلی ب کار میان واقعا خوبن