پهپاد Anafi FPV

پهپاد Anafi FPV کمپانی پروت تجربه متفاوتی را از پرواز برای‌تان رقم می‌زند

تازه‌ترین محصول کمپانی پروت (Parrot)، پهپاد Anafi FPV نام دارد که باندل شده با یک هدست است و تجربه‌ی پرواز را برای هدایت کنندگان خود شبیه‌سازی می‌کند.

پروت سال گذشته پهپاد 4K Anafi را با دوربین کارآمد و قابلیت‌های متنوع عرضه کرد. تازه‌ترین مدل نیز همین ویژگی‌ها را دارد؛ ولی گجت به مراتب جذاب‌تری است. پهپاد Anafi FPV امکانات گسترده‌ای برای هدایت و تصویربرداری دارد که می‌توان به ضبط ویدیوهای 4K HDR و عکس‌های 21 مگاپیکسلی اشاره کرد. این‌ها را اضافه کنید به شارژدهی 26 دقیقه‌ای باتری و وزن سبک آن که تنها 283 گرم است.

پهپاد جدید Parrot دو حالت از پیش تنظیم شده‌ی پرواز هم دارد: سینمایی و مسابقه‌ای؛ اما شاید جذبه‌ی اصلی آن، نمای دید پرنده (bird’s eye view) باشد.

می‌توانید گوشی هوشمند خود را از طریق اپلیکیشن FreeFlight 6.6 به پهپاد متصل کنید، گوشی را در خشاب هدست cockpit glasses قرار دهید و با گذاشتن آن روی سر خود، پرواز را تجربه کنید. دوربینی با آزادی عمل 180 درجه، لرزش‌گیر سه محوره و توانایی بزرگ‌نمایی 3 برابر، مناظر هیجان انگیزی را با سرعت 50 کیلومتر در ساعت برای‌تان به تصویر می‌کشد.

نمایشگر فرانما یا هدآپ دیسپلی (HUD) نیز اطلاعات متنی مانند سرعت پرواز، موقعیت جغرافیایی و ارتفاع را به نمایش در می‌آورد. البته با فشردن دکمه‌ای در بالای هدست، می‌توانید این اطلاعات را از مقابل دیدگان خود پنهان سازید. همچنین با تغییر حالت نمایش، قادر خواهید بود پهپاد را به طور زنده از زاویه دید دوربین گوشی خود در آسمان ببینید.

قیمت پهپاد Anafi FPV هشتصد دلار است

چنین امکانات قابل توجهی، باعث می‌شود که Anafi FPV فراتر از یک اسباب بازی جلوه کند؛ هر چند که استفاده از هدست همراه آن، تفریح لذت‌بخشی را رقم خواهد زد. مدل‌های قبلی Anafi روی ارائه‌ی امکانات مناسب در ازای قیمت معقول متمرکز بودند و این موضوع درباره مدل FPV هم صادق است؛ پهپادی که در همین ماه سپتامبر با قیمت 800 دلار در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*