ساعت هوشمند Vivowatch SP ایسوس

ساعت هوشمند Vivowatch SP ایسوس با توانایی ثبت نوار قلب معرفی شد

ساعت هوشمند Vivowatch SP ایسوس مجهز به سنسور سنجش نوار قلب (ECG)‌ در نمایشگاه ایفا 2019 برلین رونمایی شد. در ادامه با مشخصات فنی و قابلیت‌های ساعت هوشمند ویوو واچ اس پی ایسوس بیشتر آشنا شوید.

ایسوس گوشی گیمینگ راگ فون 2 را با خود به نمایشگاه IFA برلین آورده است٬ اما این گوشی هوشمند تنها محصولی نیست که شرکت تایوانی در ایفا امسال از آن پرده برداری می‌کند. ساعاتی پیش ساعت هوشمند Vivowatch SP ایسوس با توانایی ثبت نوار قلب که می‌تواند فشار خون و سطح استرس شما را ردیابی کند٬ رسما رونمایی شد. در ادامه شما را با توانایی‌های این گجت پوشیدنی آشنا می‌کنیم.

امکانات ساعت هوشمند Vivowatch SP ایسوس

ساعت هوشمند Vivowatch SP ایسوس

این ساعت هوشمند به GPS و یک ارتفاع‌سنج برای ثبت داده‌های دقیق‌تر تمرینات ورزشی٬ به خصوص زمانی که شما در مناطقی با پوشش ضعیف قرار دارید٬‌ مجهز است. این گجت پوشیدنی همچنین با Asus HealthAI همراه است که می‌تواند شما را بر اساس آمار و حرکات راهنمایی کند. شرکت ایسوس می‌گوید که این پلتفرم با همکاری متخصصان حوزه سلامت در سراسر جهان توسعه پیدا کرده است.

ساعت هوشمند Vivowatch SP ایسوس

از آنجایی که ساعت هوشمند ویوو واچ اس پی ایسوس با هدف افراد فعال جامعه تولید شده٬ آن در برابر نغوذ آب (تا عمق 50 متری) مقاوم است. فریم سرامیکی دور نمایشگر٬ باقی‌ماندن جای اثر انگشت روی صفحه را کاهش می‌دهد. شما همچنین می‌توانید به لطف بندهای مختلف توسعه پیدا کرده برای این ساعت هوشمند٬ ویوو واچ اس پی را با استایل خود ست کنید. سازنده وعده‌ی استفاده‌ی 14 روزه با هر بار شاژ کامل را می‌دهد؛ گرچه این به شرطی است که اکثر قابلیت‌های کلیدی دیوایس در حالت غیرفعال باشند. بنابراین عمر باتری آن برای یک کاربر پر مصرف٬ کم‌تر خواهد بود.

این ساعت هوشمند تایوانی از سه ماهه‌ی پایانی سال 2019 میلادی روانه‌ی بازارهای جهانی می‌شود. هنوز قیمت و تاریخ دقیق عرضه‌ی این گجت مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*