lg ces 2019٬ ال جی٬ ماشین لباسشویی٬ ماشین لباسشویی ال جی٬ ماشین لباسشویی ال جی TwinWash٬ ماشین لباسشویی جدید ال جی٬ نمایشگاه ces 2019

ماشین لباسشویی های ال جی با هوش مصنوعی و موتور Direct Drive عرضه شدند

ماشین لباسشویی های ال جی با هوش مصنوعی و موتور Direct Drive به صورت گسترده در بازار عرضه شدند. این ماشین لباسشویی‌های در جلو هوشمند افزایش رفاه مشتریان را به همراه دارند.

ال جی الکترونیکس تا پایان سال جاری میلادی دامنه عرضه ماشین لباسشویی‌های در-جلو هوشمند خود را در کل بازار گسترش خواهد داد. این ماشین لباسشویی های ال جی با طرح نوآورانه به هوش مصنوعی ThinQ مجهز شده‌اند و از موتورهای Direct Drive مبتکرانه ال جی بهره می‌برند. با بهره‌گیری از تکنولوژی جدید AI DD، ماشین لباسشویی‌های جدید قادرند با اندازه‌گیری وزن و تشخیص خصوصیات پارچه، علاوه بر شستشویی ملایم و بی‌ضرر، شستشویی سریع‌تر و بهتر را به ارمغان آورده و ماندگاری و طول عمر لباس‌ها را نیز افزایش دهند.

امکانات ماشین لباسشویی های ال جی

تکنولوژی AI DD ال جی با بهره‌مندی از کلان داده‌ای (Big data) متشکل از 20 هزار قطعه اطلاعاتی مرتبط با کارکرد ماشین لباسشویی‌ها و اعمال تنظیماتی بر پایه ظرافت و تعداد لباس‌ها در هر دور شستشو، بهینه‌ترین سیکل شستشو را فراهم می‌آورد؛ که این روش شستشویی با تمیزی فوق‌العاده را تضمین می‌کند؛ و نتیجه این تلاش‌ها ۱۸ درصد آسیب کمتر به لباس در هر دور شستشو و طولانی‌تر شدن عمر ساکنین کمد لباس شما است.

علاوه بر این، تکنولوژی TurboWash 360 ال جی بدون قربانی کردن تمیزی لباس‌ها، سیکل شستشوی کوتاه‌تر و آسان‌تری را فراهم می‌آورد. با این شیوه هر سیکل شستشوی کامل لباس فقط ۳۹ دقیقه طول می‌کشد. همچنین قابلیت اسپری چندگانه سه‌بعدی با شلیک جریان آب در ۴ مسیر مختلف و تامین پوشش بیشتر منطقه نبرد با لکه‌ها، به تمیزی بهتر لباس در زمان کمتر کمک شایان توجهی می‌کند. ترکیب هم‌زمان ماشین لباس‌شویی AI DD ال جی با MiniWash ال جی که به راحتی در زیر آن نصب می‌شود، باعث خلق مجموعه یکپارچه TWINWash می‌گردد. سیستمی که در هر سیکل امکان دو شستشوی هم‌زمان و مجزا را فراهم خواهد آورد.

به خود می‌بالیم که توانسته‌ایم دوام و بهره‌وری موردنظر مشتریان را در ماشین لباسشویی‌ها AI DD ال جی با یکدیگر ترکیب کرده و محصولی با رتبه بهره‌وری انرژی A+++ را خلق کنیم. این کاهش چشمگیر ۵۰ درصدی تنها به لطف تکنولوژی اینورتر ال جی امکان‌پذیر شده و با ضمانت ۱۰ ساله همراه گشته است. برای آسایش بیشتر، مصرف‌کنندگان می‌توانند با دستورات صوتی از طریق اسپیکرهای هوشمند متصل به شبکه، یا اپلیکیشن موبایل ThinQ ماشین لباسشویی های ال جی را تحت نظر داشته و کنترل کنند.

Song Dae-hyun رئیس شرکت لوازم خانگی و ابزارهای تهویه مطبوع ال جی الکترونیکس می‌گوید:

ترکیب هوش مصنوعی ThinQ با تکنولوژی اثبات‌شده Direct Drive ال جی، فواید بسیاری را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان آورده که چشمگیرتر از هر ابداع دیگری در صنعت ماشین لباسشویی طی یک قرن گذشته هستند. این دقیقا همان نوع ابداع و اختراعی است که برای تصاحب قلب‌ها و اذهان مشتریان لازم داریم. کسانی که در تهیه لوازم خانگی فقط به بهترین‌ها رضایت می‌دهند.

در نمایشگاه IFA 2019 که از ششم تا یازدهم سپتامبر در مرکز نمایشگاهی برلین برگزار خواهد شد، ال جی در غرفه خود (سالن 18) در یک بازی تعاملی قدرت AI DD را به نمایش خواهد گذاشت و چگونگی عملکرد بهینه شستشوی لباس را به سبکی جذاب و سرگرم‌کننده نشان خواهد داد. فعالیت‌های ال جی در نمایشگاه IFA امسال را با هشتگ LGIFA2019 در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید
این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*