زمان عرضه و قیمت راگ فون 2 ایسوس

زمان عرضه و قیمت راگ فون 2 ایسوس در نمایشگاه ایفا مشخص شد

زمان عرضه و قیمت راگ فون 2 ایسوس (Asus ROG Phone II) در نمایشگاه ایفا 2019 برلین مشخص شد. دومین نسل گوشی گیمینگ ایسوس به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 855 پلاس مجهز است.

شرکت ایسوس چندی پیش از دومین نسل گوشی گیمینگ ROG Phone خود پرده برداری کرد. امروز این کمپانی گوشی جدیدش را با خود به نمایشگاه ایفا برلین آورده است تا ما را از زمان عرضه و قیمت راگ فون 2 مطلع کند.

زمان عرضه و قیمت راگ فون 2 ایسوس

این گوشی با یک رم 12 گیگابایتی و حافظه‌ی 512 گیگابایتی٬ 899 یورو قیمت خواهد داشت. راگ فون جدید دیوایسی است که می‌تواند شما را علاقه‌مند به خود کند. آن نخستین گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 855 پلاس کوالکام است و به یک نمایشگر 120 هرتزی 10 بیتی HDR مجهز خواهد بود. ایسوس یک نمایشگر 6.59 اینچی از نوع AMOLED را روی قاب جلویی این گوشی قرار داده که یک اسکنر اثر انگشت نیز در زیر آن نهفته است. این نمایشگر می‌تواند پوشش 108 درصدی را از محدوده رنگی DCI-P3 ارائه کند و بدین ترتیب دقت تولید رنگ بالایی دارد.

این نمایشگر با دو اسپیکر DTS:X Ultra و شیارهایی بزرگ برای تولید قدرتمندانه‌ی صدا همراه است٬ در حالی که قاب پشتی مشابه با نسل نخست راگ فون باقی مانده است. دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسلی است که یک سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کند. این دقیقا پیکربندی دوربینی است که ایسوس در گوشی زنفون 6 از آن استفاده کرده است.

پیش فروش گوشی جدید ایسوس از امروز آغاز می‌شود٬ اما فروش نهایی آن قرار است از 20 سپتامبر (29 شهریور 98) انجام شود. اما شرکت ایسوس در کنار نسخه‌ی اصلی این گوشی٬ از یک نسخه‌ی ویژه به نام Rog Phone II Ultimate Edition نیز پرده برداری کرده است که به حافظه‌ی دو برابری (1 ترابایتی) و ظرفیت‌های شبکه‌ی Cat.20 مجهز است. این نسخه‌ی ویژه در فصل تعطیلات و با قیمت بیشتر 1199 یورو روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*