آپدیت جدید زنفون 6

آپدیت جدید زنفون 6 ایسوس مشکل دوربین چرخشی آن را برطرف می‌کند

آپدیت جدید زنفون 6 ایسوس (Asus Zenfone 6) با هدف بهبود عملکرد دوربین چرخشی، رفع مشکلات و ثبت تصاویری باکیفیت‌تر منتشر شد.

قابلیت چرخش دوربین در هر زاویه‌ای، یکی از قابلیت‌های جذاب گوشی زنفون 6 ایسوس است و امروز به‌روزرسانی جدید برای این دیوایس منتشر شده که عملکرد این قابلیت را حتی بهتر از گذشته نیز می‌کند. در واقع بیشتر گزینه‌هایی که در صفحه‌ی توضیحات آپدیت جدید زنفون 6 ایسوس می‌بینیم، مربوط به بخش دوربین است.

با آپدیت جدید زنفون 6 تغییرات گسترده‌ای در دوربین گوشی اتفاق می‌افتد

اول از همه، پس از دریافت به‌روزرسانی دوربین باید با سرعت ثابتی بچرخد و چرخش 180 درجه‌ای را به صورت کامل انجام دهد؛ پیشتر برخی کاربران از سرعت کم چرخش و یا نچرخیدن کامل دوربین خبر داده بودند. همچنین دکمه‌ی دوربین بیشتر در دسترس قرار گرفته است.

همراه با آپدیت جدید زنفون 6 ، بهبودهایی نیز در کیفیت تصویر دوربین حاصل شده است. لرزشگیر الکترونیکی عکس (EIS) برای ضبط ویدیوها بهتر عمل می‌کند. حالت شب Super Night Mode نیز به لطف کاهش نویز می‌تواند بافت‌های بهتری را تولید کرده و رنگ‌های دقیق‌تری را حاصل کند.

دیگر تغییرات مربوط به کاهش مصرف انرژی و افزایش کیفیت مکالمات صوتی می‌شود. پایداری سیستم نیز با نصب این به‌روزرسانی ارتقاء پیدا خواهد کرد. این به‌روزرسانی جدید برای کاربرانی در نقاط مختلف جهان منتشر شده است. اگر تا به این لحظه آن را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید از بخش تنظیمات، وارد گزینه‌ی System شوید و به صورت دستی دریافت آن را بررسی کنید.