نیسان جوک 2020

نیسان جوک 2020 با ظاهری جدید برای عرضه در بازار اروپا معرفی شد

نیسان جوک 2020 (Nissan Juke) معرفی شد. نسل جدید نیسان جوک نسبت به گذشته دارای ظاهری جدید و امکانات متنوعی است. در ادامه با مشخصات و امکانات این کراس اوور کامپکت آشنا می‌شویم.

شرکت ژاپنی نیسان عرضه خودرو جوک در بازارهای آمریکای شمالی را متوقف کرده است و کراس اوور کیکس را به عنوان جایگزین آن در این بازارها عرضه خواهد کرد. هرچند نیسان جوک در بازارهای اروپا شرایط خوبی دارد و نسل جدید آن با طراحی کاملا جدید نسبت به نسل قبل برای این بازار در نظر گرفته شده است. این خودرو در هر بخش ویژگی‌های جدید دارد و شرکت نیسان آن را با موتور 3 سیلندر توربو در کنار گیربکس‌های دستی یا دو کلاچه در بازار اروپا عرضه خواهد کرد.

مشخصات نیسان جوک 2020

نیسان جوک 2020

ظاهر جدید نیسان جوک 2020 یکی از تغییرات بزرگ آن نسبت به نسل قبل محسوب می‌شود. طراحان برای ایجاد این ظاهر متفاوت از چراغ‌های گرد بزرگ، قوس‌های گلگیر جدید و رنگ سقف متمایز استفاده کردند. همچنین نیسان برای بخش جلو یک جلوپنجره جدید در نظر گرفته است که با چراغ‌های گرد و نازک پایین ترکیب جالبی را ایجاد کرده‌اند. از این رو طراحی نیسان جوک 2020 نسبت به نسل قبل دلنشین‌تر شده است. همچنین نیسان فضای کابین را افزایش داده و حالا فضای پای سرنشینان عقب حدود 5.8 سانتی‌متر و فضای سر هم حدود 1 سانتی‌متر افزایش پیدا کرده است.

نیسان جوک 2020

حجم محفظه بار این خودرو نیز 20 درصد افزایش پیدا کرده و به 422 لیتر رسیده است. این افزایش فضا به لطف افزایش ابعاد خودرو امکان‌پذیر شده است، از این رو نیسان جوک 2020 دارای 4210 میلی‌متر طول، 1800 میلی‌متر عرض و 1595 میلی‌متر ارتفاع است. همچنین با وجود چنین افزایش ابعادی، وزن نسل جدید نیسان جوک نسبت به گذشته حدود 23 کیلوگرم کاهش پیدا کرده است.

نیسان جوک 2020

علاوه بر تغییرات ظاهری، در کابین این خودرو نیز تغییراتی در نظر گرفته شده است. طراحان از صفحه لمسی 8 اینچی با استایل شناور استفاده کردند که دسترسی سیستم اطلاعاتی سرگرمی جدید نیسان کانکت را برای سرنشینان فراهم می‌کند. این سیستم از اپل کارپلی و اندروید اتو نیز بهره می‌برد. مالکان نیسان جوک 2020 قادر خواهند بود به واسطه گوشی هوشمند خود مواردی چون روشن کردن چراغ‌ها، ارسال مقصد مورد نظر به خودرو و قفل کردن درها را انجام دهند.

نیسان جوک 2020

این خودرو از سیستم کمک راننده و ایمنی متعددی بهره می‌برد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به دستیار پایش نقاط کور، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و ترمز اضطراری خودکار اشاره کرد. یکی دیگر از قابلیت‌های ویژه این خودرو بسته خودران پروپایلوت نیسان است که در نیسان جوک 2020 وجود دارد.

نیسان جوک 2020

این کراس اوور کامپکت از یک موتور 3 سیلندر 1 لیتری توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی معادل 117 اسب را تولید کند. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس 6 سرعته دستی یا 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو یا کلیه چرخ‌های انتقال پیدا می‌کند. شرکت نیسان برای این خودرو قیمتی را اعلام نکرده است، اما طبق اعلام این خودروساز ژاپنی مشتریان از اواخر ماه نوامبر 2019 می‌توانند این خودرو را سفارش دهند.

تصاویر نیسان جوک 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*