شیائومی بلک شارک 2 پرو

شیائومی بلک شارک 2 پرو قدرتمندترین گوشی ماه آگوست از نگاه آنتوتو

بنچمارک چینی AnTuTu رنکینگ قدرتمندترین گوشی های ماه را منتشر کرد که شیائومی بلک شارک 2 پرو (Xiaomi Black Shark 2 Pro) با حدود 470 هزار امتیاز در صدر ایستاد.

این رتبه‌بندی بر پایه ورژن هشتم نرم افزار بنچمارک‌گیری آنتوتو انجام شد که فعلا تنها در چین امکان دسترسی به آن وجود دارد. همچنین امتیازات ثبت شده، میانگین نمره‌هایی است که هر کدام از گوشی ها کسب کرده‌اند. در ورژن جدید آنتوتو، ظرفیت حافظه اهمیت بیشتری پیدا کرده است؛ پس برای نسخه‌هایی از یک گوشی با پیکربندی متفاوت، امتیازهای متفاوتی هم ثبت خواهد شد. به هر حال این بلک شارک 2 پرو بود که با 12 گیگ رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، در جایگاه نخست ایستاد.

رنکینگ آنتوتو

ثبت امتیاز میانگین 469708 برای شیائومی بلک شارک 2 پرو در ماه آگوست

پس از بلک شارک ۲ پرو، قدرتمندترین گوشی از نگاه آنتوتو ایسوس راگ فون 2 است که با ترکیب حافظه 8+128 گیگابایت، 469590 امتیاز به دست آورد. این دو، تنها دستگاه‌های مجهز به اسنپدراگون 855 پلاس در این لیست هستند و بقیه از تراشه اسنپدراگون 855 قدرت می‌گیرند.

جایگاه سوم به نسخه 12+256 گیگابایتی وان پلاس 7 پرو اختصاص دارد. در رده‌های چهارم تا هفتم، نام گوشی های ZTE نوبیا رد مجیک 2، وان پلاس 7، بلک شارک 2 و شیائومی می 9 اکسپلورر ادیشن دیده می‌شود. سه رتبه بعدی نیز به زد تی ای اکسون 10 پرو 5G، میزو 16 اس و ردمی کی 20 پرو رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*