ایسوس پرو B9

لپ تاپ ایسوس پرو B9 معرفی شد؛ باریک‌ترین لپ تاپ 14 اینچی در جهان

لپ تاپ ایسوس پرو B9 با وزن کمتر از 900 گرم در نمایشگاه ایفا 2019 معرفی شد. ASUSPRO B9 باریک‌ترین لپ تاپ 14 اینچی در جهان لقب گرفته است.

اگر دارای کسب و کاری هستید که نیاز است مدام در رفت و آمد باشید٬ شما به لپ تاپی نیاز دارید که خیلی بزرگ و سنگین نباشد تا بدون مشکل آن را داخل کیف خود گذاشته و با خود به این‌طرف و آن‌طرف ببرید. اگر سخت به دنبال چنین لپ تاپی هستید٬ نمایشگاه ایفا 2019 برلین برای شما خبر خوبی دارد. لپ تاپ ایسوس پرو B9 ساعاتی پیش در این نمایشگاه رونمایی شد و لقب «باریک‌ترین لپ تاپ تجاری جهان» را از آن خود کرد.

ایسوس پرو B9 ؛ نمایشگر 14 اینچی در بدنه‌ی 13 اینچی

ایسوس پرو B9

هیچ رقیبی با وزن 880 گرمی در این کلاس برای لپ تاپ جدید ایسوس وجود ندارد و شما یک لپ تاپ سبک فوق‌العاده زیبا را مشاهده می‌کنید. از نظر مشخصات فنی نیز آن به یک نمایشگر 14 اینچی در بدنه‌ی یک لپ تاپ 13 اینچی مجهز خواهد بود و به لطف حاشیه‌های بسیار باریک نمایشگر٬ آن می‌تواند نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 94 درصدی را ارائه کند.

ایسوس می‌گوید این لپ تاپ از پردازنده‌های نسل دهمی اینتل قدرت می‌گیرد و حداکثر از دو کارت حافظه اس اس دی 1 ترابایتی میزبانی خواهد کرد. این بدان معناست که 2 ترابایت فضای ذخیره سازی پر سرعت در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ گرچه به خاطر داشته باشید که یک کارت حافظه 1 ترابایتی اس اس دی نمی‌تواند ارزان باشد. این لپ تاپ سبک٬ بر خلاف ظرافتی که دارد دارای تاییدیه نظامی MIL-STD 810G است که نشان می‌دهد مقاومت بدنه‌ی آن نیز خوب است.

متاسفانه در حال حاضر هیچ سخنی از قیمت و زمان عرضه لپ تاپ Pro B9 ایسوس به میان نیامده است. به محض دریافت اطلاعات بیشتر٬ آن‌ها را با شما درمیان قرار خواهیم داد. با گجت نیوز تا انتهای نمایشگاه ایفا برلین همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*