سومین نسل هدفون بیسیم سنهایزر مومنتوم

سومین نسل هدفون بیسیم سنهایزر مومنتوم (Sennheiser Momentum) معرفی شد

سومین نسل هدفون بیسیم سنهایزر مومنتوم (Sennheiser Momentum Wireless Headphone) با امکاناتی بیشتر٬ یک رنگ جدیدتر و قابلیت‌های کنترلی بهتر در نمایشگاه ایفا 2019 معرفی شد.

سنهایزر چند سالیست که هدفون‌های بیسیم جذاب مومنتوم خود را روانه‌ی بازار می‌کند. حال این شرکت با حضور در نمایشگاه ایفا 2019 برلین٬ از سومین نسل هدفون بیسیم سنهایزر مومنتوم پرده برداری کرده است. در حالی که طراحی کلی این گجت همانند نسل گذشته‌ی خود است٬ اما این کمپانی قابلیت‌های جدیدی را در این هدفون قرار داده تا بتواند با هدفون Sony WH-1000XM3 به رقابت بپردازد. این هدفون با قیمت 399 دلاری خود٬ می‌تواند حتی بسیاری از پرچمداران بازار نیز کنار بزند و برگ برنده‌ی شرکت سنهایزر باشد.

نویز کنسلینگ فعال (ANC) و ابزار Transparent Hearing به شما اجازه می‌دهند جلوی نفوذ هر صدایی از بیرون به سمت داخل گوشی‌ها را بگیرید و متوجه هیچ صدایی از دنیای بیرونی نشوید. در اینجا برای فعال یا غیرفعال کردن این قابلیت٬ یک دکمه روی خود دیوایس تعبیه شده است٬ پس نیازی به تنظیم آن از طریق گوشی تلفن نیست. یک دکمه‌ی دیگر برای دسترسی سریع‌تر به دستیار مجازی الکسا٬ گوگل اسیستنت یا سیری نیز وجود دارد. سنهایزر کلید پاور را از روی این هدفون حذف کرده است و برای روشن و خاموش کردن فقط کافیست هدفون را به داخل تا کرده یا آن را باز کنید. برای تنظیمات صدا و پخش موسیقی نیز کلیدهای فیزیکی تعبیه شده است.

سومین نسل هدفون بیسیم سنهایزر مومنتوم

عمر باتری 17 ساعته در هدفون بیسیم سنهایزر مومنتوم

نسل جدید هدفون بیسیم Momentum شرکت سنهایزر با اپلیکیشن Smart Control این کمپانی نیز کار می‌کند. با این نرم افزار شما می‌توانید بین حالت‌های حداکثری نویز کنسلینگ فعال٬ ضد باد یا ضد فشار جابجا شوید. به واسطه‌ی این برنامه شما می‌توانید همچنین اکو را نیز تنظیم کنید. سنهایزر وعده می‌دهد این هدفون بیسیم با هر بار شارژ تا 17 ساعت دوام بیاورد. این زمان٬ نسبتا کمتر از مدل‌های پرچمدار شرکت سونی و باس است. خبر خوب اینکه نسخه‌ی مشکی این دیوایس نیز در کنار مدل سفید آن عرضه می‌شود.

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*