هواوی انجوی ۱۰ پلاس

هر آنچه از هواوی انجوی ۱۰ پلاس می‌‌دانیم؛ قیمت، تاریخ عرضه و مشخصات فنی

هواوی رسما از گوشی هواوی انجوی ۱۰ پلاس (Huawei Enjoy 10 Plus) رونمایی کرد که نسبت به نسل قبلی خود از دوربین سلفی بهتر، باتری قوی‌تر و حافظه داخلی بیشتر بهره می‌برد.

از سه‌شنبه آینده گوشی هواوی انجوی ۱۰ پلاس رسما در چین عرضه می‌شود و از چندی دیگر نیز این گجت در سایر کشورهای جهان هم قابل تهیه خواهد بود. موبایل Huawei Enjoy 10 Plus دارای سه نسخه مختلف با 4، 6 و 8 گیگابایت رم است که به ترتیب 209، 252 و 294 دلار قیمت دارند. برای این گوشی سه رنگ مشکی، سبز فیروزه‌ای و آبی آسمانی در نظر گرفته شده است و احتمالا نسخه قرمز رنگ آن هم مانند سایر میان‌رده‌های هواوی خیلی زود معرفی شود.

پیشرفت‌های هواوی انجوی ۱۰ پلاس در قیاس با نسل قبل

هواوی انجوی ۱۰ پلاس از چیپست کایرین 710F بهره می‌برد که یک پردازنده میان‌رده مناسب به شمار می‌رود. صفحه نمایش 6.59 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس (HD+) در این موبایل قرار داده شده و یک دوربین سه‌گانه بر بخش پشتی Huawei Enjoy 10 Plus نقش بسته که از یک دوربین 48 مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی و دو دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی به عنوان لنزهای کمکی تشکیل شده است. همچنین هواوی یک دوربین 16 مگاپیکسلی را به عنوان دوربین سلفی انجوری پلاس 10 برگزیده است.

در زیر قاب این گوشی یک باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی قرار دارد که برای یک گوشی میان‌رده با چنین صفحه نمایشی قابل توجه است. همچنین حسکر اثر انگشت انجوری پلاس 10 در پشت این گوشی نقش بسته است.

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید