لنوو کی 10 نوت ٬ لنوو ای 6 نوت و لنوو زد 6 پرو

گوشی‌های لنوو کی 10 نوت و ای 6 نوت در هند رونمایی شدند

دو گوشی اقتصادی لنوو کی 10 نوت (Lenovo K10 Note) و لنوو ای 6 نوت (Lenovo A6 Note) معرفی شدند. علاوه بر این قیمت جهانی گوشی لنوو زد 6 پرو نیز توسط سازنده اعلام شد

شرکت لنوو امروز میزبان رویداد بزرگی در کشور هند است. این کمپانی در رویداد مذکور از دو گوشی جدید لنوو کی 10 نوت و لنوو ای 6 نوت پرده برداری کرده و همچنین قیمت گوشی لنوو زد 6 پرو برای بازارهای اروپایی را نیز اعلام کرده است. هر سه گوشی از اواسط ماه سپتامبر به فروش خواهند رسید.

لنوو کی 10 نوت ٬ لنوو ای 6 نوت و لنوو زد 6 پرو

لنوو زد 6 پرو

همانطور که مستحضر هستید٬ گوشی لنوو زد 6 پرو یکی از پرچمداران جذاب سال 2019 است. این گوشی به تراشه اسنپدراگون ٬855 حداکثر 12 گیگ رم و 512 حافظه‌ی داخلی مجهز است. یک دوربین 48 مگاپیکسلی روی قاب پشتی آن قرار دارد که یک لنز تله فوتو فوق عریض روی آن قرار دارند٬ یک دوربین 2 مگاپیکسلی فیلمبرداری و یک سنسور ToF نیز آن را همراهی می‌کنند.

ما پیشتر مفصل در مورد این گوشی صحبت کرده‌ایم٬ اما قیمت آن برای بازارهای اروپایی مشخص نشده بود. حال ما می‌دانیم لنوو زد ۶ پرو با قیمت فوق‌العاده رقابتی 472 دلاری و تنها در رنگ مشکی از 11 سپتامبر (20 شهریور 98) روانه‌ی بازارهای اروپایی خواهد شد.

لنوو کی 10 نوت

لنوو کی 10 نوت ٬ لنوو ای 6 نوت و لنوو زد 6 پرو

گوشی لنوو K10 Note در اصل همان گوشی لنوو زد 6 لایت است. آن به تراشه اسنپدراگون 710 و یک نمایشگر 6.39 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس مجهز است. دو پیکربندی حافظه شامل رم 4 + حافظه 64 گیگابایتی و رم 6 + حافظه 128 گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده که البته یک اسلات کارت میکرو اس دی و اسلات سیم کارت دوگانه را نیز می‌توان روی آن یافت.

سنسور اصلی دوربین این گوشی 16 مگاپیکسلی است که با یک لنز 8 مگاپیکسلی تله فوتو و یک سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر پرتره همراه است. دوربین سلفی این گوشی نیز 16 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین باتری آن 4050 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 وات است. لنوو این گوشی را در دو نسخه‌ی مشکی و آبی و با قیمت های 197 و 222 دلاری٬ از 16 سپتامبر (25 شهریور 98) روانه‌ی بازار خواهد کرد.

لنوو ای 6 نوت

لنوو کی 10 نوت ٬ لنوو ای 6 نوت و لنوو زد 6 پرو

و در انتها٬ یک گوشی ارزان قیمت به نام لنوو A6 Note در رویداد کمپانی لنوو معرفی شد که سطح پایین بازار موبایل را هدف گرفته است. با این حال٬ مشخصات فنی آن برای یک گوشی ارزان قیمت هم مناسب است. تراشه‌ی هلیو پی 22 قدرت‌بخش این گوشی بوده و یک نمایشگر 6.1 اینچی اچ دی پلاس با بریدگی در بالای خود٬ روی قاب جلویی گوشی قرار دارد.

تراشه‌ی این گوشی را یک رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ی 32 گیگابایتی همراهی می‌کند. گرچه همانند مدل کی ۱۰ نوت شما یک اسلات کارت میکرو اس دی و اسلات سیم کارت دوگانه را نیز در اختیار خواهید داشت.

دو دوربین در قاب پشتی گوشی اقتصادی لنوو به صورت عمودی قرار گرفته‌اند. سنسور اصلی یک سنسور 13 مگاپیکسلی است که یک سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کند. در بریدگی بالای نمایشگر نیز یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار دارد. در انتها باید به حضور یک باتری غول پیکر 4000 میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب ای 6 نوت اشاره کرد که البته سرعت شارژ استانداردی را ارائه می‌کند.

قیمت گوشی ای ۶ نوت لنوو نیز 111 دلار است و از 11 سپتامبر (20 شهریور 98) در دو نسخه‌ی آبی و مشکی روانه‌ی بازار خواهد شد.len

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*