ایسر کانسپت دی 9 پرو

لپ تاپ قدرتمند ایسر کانسپت دی 9 پرو در نمایشگاه IFA 2019 رونمایی شد

لپ تاپ ایسر کانسپت دی 9 پرو (Acer ConceptD 9 Pro) را باید یکی از قدرتمندترین محصولات این شرکت تا امروز دانست. در این مطلب مروری بر مشخصات فنی و ویژگی‌های این لپ تاپ خواهیم داشت.

محصولات سری ConceptD ایسر، برای کاربران مختلفی ساخته شده‌اند؛ برای یک تولیدکننده محتوا، یک ویرایشگر یا تدوینگر، یک موزیک‌ساز و یک گیمر، محصولی ارزشمند در این سری وجود دارد. ایسر در نمایشگاه IFA 2019، مدل پرو برخی از محصولات قبلی این سری را معرفی کرد. به عنوان نمونه می‌توان به لپ تاپ ایسر کانسپت دی 3 و کانسپت دی 3 پرو اشاره کرد.

ایسر ConceptD 9 Pro جدیدترین مدل از سری نام برده بوده و در بالاترین سطح قرار می‌گیرد. نمایشگر 17.3 اینچی این مدل دارای رزولوشن 4K UHD بوده و از لولای Ezel Aero برای اتصال آن به بدنه استفاده شده است. به همین دلیل می‌توان مانیتور را به شکل‌های مختلف حرکت داد و از آن در قالب یک تبلت استفاده کرد.

این نمایشگر از 100 درصد محدوده رنگ Adobe RBG پشتیبانی کرده و تاییدیه Pantone را دریافت کرده است. برای استفاده از نمایشگر لمسی کانسپت دی 9 پرو می‌توانید از یک قلم دیجیتالی Wacom EMR، که داخل جعبه دستگاه قرار دارد، استفاده کنید.

مشخصات فنی لپ تاپ ایسر کانسپت دی 9 پرو

مغز متفکر لپ تاپ، نسل نهم پردازنده Core i9 شرکت اینتل است. در کنار آن، شاهد قرارگیری یک پردازشگر گرافیکی انویدیا Quadro RTX 5000 هستیم. البته این دو، در بالاترین نسخه ایسر کانسپت دی 9 پرو به کار رفته‌اند. ترک پد لپ تاپ به عنوان صفحه کلید اعداد نیز کاربرد دارد. این موضوع سبب شده فضای بیشتری برای کیبورد اصلی در اختیار باشد. می‌توان با سفارشی‌سازی دکمه‌ها، یک سری میانبر شخصی برای دسترسی سریع به مدیا ایجاد کرد.

ایسر کانسپت دی 9 پرو

استفاده از قلم روی نمایشگر لپ تاپ، بعد از چرخاندن آن و به زیر کشیدن کیبورد، تجربه بسیار خوبی برای کاربر خواهد بود. با در نظر گرفتن ابعاد 17.3 اینچی ایسر کانسپت دی 9 پرو می‌توان اعمال زیادی را به راحتی روی آن انجام داد. استفاده از این لپ تاپ در حالت تبلت، یادآور استفاده از دستگاه‌هایی همچون Wacom Cintiq است. با این حال، ConcepD 9 Pro را باید یکی از بهترین دستگاه‌های هیبریدی دانست که تا امروز به دنیای فناوری معرفی شده است.

ایسر کانسپت دی 9 پرو

انتظار بیشتر کاربران، استفاده از نسل دهم پردازنده Core-i9 اینتل بود. با این حال، ترکیب نسل نهم یک پردازنده از این سری با پردازشگر گرافیکی انویدیا Quadro RTX 5000 توان پردازشی فوق‌العاده را در اختیار کاربر قرار خواهد داد، به طوری که می‌توان از کانسپت دی 9 پرو به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ حرفه‌ای استفاده کرد؛ حافظه رم پردازشگر گرافیکی 16 گیگابایت است! از یک حافظه رم 32 گیگابایتی DDR4 در لپ تاپ استفاده شده است.

این همه قابلیت بسیار گران تمام می‌شود. فروش ایسر ConceptD 9 Pro از دو ماه دیگر، به قیمت 5800 دلار آغاز خواهد شد!

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. چرا از نمایشگر امولد داخل لب تاب استفاده نمیشه

  2. ممنون تز مقالتون

  3. یا خدا قیمت این سر به فلک میکشه بعدشم بهترهذسازنده ها روی نمایشگر لب تاب بیشتر متمرکز بشن چون واقعا صفحه نمایش لب تاب چشمو خیلی اذیت میکنه