پروژکتور ال ای دی قابل حمل

اسپیکر و پروژکتور ال ای دی قابل حمل ایسر سی 250 آی معرفی شد

اسپیکر و پروژکتور ال ای دی قابل حمل ایسر با نام Acer C250i معرفی شد. با این گجت که قابلیت اتصال به گوشی هوشمند را نیز دارد، همیشه یک سینمای مجهز همراه خود خواهید داشت.

پروژکتور ال ای دی جدید شرکت ایسر محصولی فوق‌العاده است؛ این گجت قابل حمل بوده و دارای یک اسپیکر است، به همین دلیل می‌توان بعد از اتصال آن به گوشی هوشمند خود در هر جایی، به تماشای فیلم روی پرده‌ای بزرگ پرداخت. اسپیکر و پروژکتور ال ای دی قابل حمل ایسر C250i نام داشته و از طراحی خاصی بهره می‌برد. پروژکتور جدید ایسر شبیه به یک بشکه استوانه طراحی شده و روی آن شیارهایی دیده می‌شود.

می‌توان به چشم یک اسپیکر بلوتوثی نیز به ایسر سی 250 آی نگاه کرد، هر چند این کار، نادیده گرفتن قابلیت‌های یک پروژکتور وایرلس 360 درجه‌ای و فول اچ‌دی است!

پخش محتوا با پروژکتور ال ای دی قابل حمل از همه زوایا

ایسر کاربرد اصلی پروژکتور و اسپیکر قابل حمل جدید خود را امکان تماشای انواع محتوا همراه با خانواده و دوستان در هر جایی می‌داند. حتی در خانه نیز می‌توان کاربردهای فراوانی برای آن در نظر گرفت. به عنوان نمونه قادر خواهید بود در زمان دراز کشیدن روی تخت‌خواب، روی سقف خانه به تماشای فیلم بپردازید. این پروژکتور تحت هر زاویه‌ای محتوا را به خوبی پخش می‌کند. طراحی خاص بدنه محصول این امکان را فراهم کرده است.

پروژکتور ال ای دی قابل حمل

ایسر سی 250 آی اولین پروژکتور دنیا با قابلیت پرتره خودکار است. به لطف آن، هرگز نگران جهت پخش فیلم یا عکس (پرتره یا لنداسکیپ) نخواهید بود. به این ترتیب نیازی به ویرایش ویدیو یا عکس برای تغییر جهت آن نبوده و پخش‌کننده به صورت خودکار، افقی یا عمودی بودن محتوا را تنظیم می‌کند.

پروژکتور قابل حمل ایسر دارای رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بوده و از محدوده رنگ وسیع NTSC به صورت 100 درصدی پشتیبانی می‌کند. میزان روشنایی آن 300 لومن بوده و از نسبت کنتراست 5000:1 بهره می‌برد. با یک مرتبه شارژ باتری پروژکتور ایسر سی 250 آی می‌توان برای پنج ساعت به صورت پیاپی از آن استفاده کرد. عمر دستگاه 30 هزار ساعت اعلام شده است. اسپیکر یکپارچه داخل پروژکتور با توان 5 وات صوت تولید می‌کند.

علاوه بر پشتیبانی از اتصال بلوتوث، می‌توان گجت الکترونیکی خود را با استفاده از کابل اچ دی ام آی به این پروژکتور متصل کرد. یک پورت یو اس بی A نیز در نظر گرفته شده تا بتوان انواع فیلم و ویدیو را به صورت مستقیم از طریق فلش مموری، با استفاده از پروژکتور ال ای دی قابل حمل سی 250 آی پخش کرد. یک پورت یو اس بی C نیز وجود دارد.

پروژکتور ال ای دی قابل حمل

خوشبختانه بعد از اتصال گوشی، فلش مموری، لپ تاپ یا کامپیوتر به پروژکتور، نیازی به نصب نرم افزار یا درایور به منظور پخش محتوا از روی آن وجود ندارد. به عبارتی ایسر سی 250 آی یک پروژکتور پلاگ-اند-پلی است. گجت، از دستگاه‌های اندرویدی و آی او اسی پشتیبانی می‌کند.

یکی از قابلیت‌های جالب پروژکتور، امکان استفاده از آن به عنوان پاوربانک برای شارژ گوشی هوشمند است! این‌ها تنها اطلاعاتی هستند که در حال حاضر از پروژکتور جدید ایسر در اختیار داریم. فروش آن از ابتدای سال 2020 به قیمت 490 دلار و 540 یورو آغاز خواهد شد.

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید