ایسوس پرو آرت استودیو بوک پرو ایکس

نگاه اولیه به لپ تاپ ایسوس پرو آرت استودیو بوک پرو ایکس (گجت تی وی)

ایسوس در نمایشگاه IFA 2019 از لپ تاپ جدید ProArt StudioBook Pro X رونمایی کرد. در ادامه، ویدیوی نگاه اولیه به لپ تاپ ایسوس پرو آرت استودیو بوک پرو ایکس را مشاهده می‌کنید.

شرکت ایسوس با دست پر به نمایشگاه ایفا 2019 (IFA 2019) در برلین آمده و محصولات زیادی را رونمایی کرده است. یکی از این محصولات، لپ تاپ ProArt StudioBook Pro X است که قدرت فوق‌العاده و قابلیت‌های بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

لپ تاپ ایسوس پرو آرت استودیو بوک پرو ایکس می‌تواند حداکثر تا 128 گیگابایت رم DDR4 را به کاربر ارائه کند و در قسمت پردازنده نیز شما حق انتخاب بین اینتل Core i7 یا اینتل Xeon CPU را خواهید داشت که هر کدام به 6 هسته و سرعت کلاک بالا مجهز هستند و شامل تراشه گرافیکی انویدیا کوادرو RTX 5000 هم می‌شوند. چنین سخت افزار قدرتمندی به سیستم خنک‌کننده خوبی نیز نیاز دارد و به همین دلیل ایسوس راهکار خنک‌کننده منحصربه‌فردی را برای این لپ تاپ در نظر گرفته است.

همچنین شما از نظر درگاه‌های ارتباطی نیز کمبودی نخواهید داشت؛ سه درگاه پرسرعت USB-A 3.1 نسل دوم، دو درگاه USB-C تاندربولت 3، یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون، یک درگاه HDMI، اسلات کارتخوان و یک درگاه اترنت در اختیار شما قرار می‌گیرد. از نظر ظاهری هم لپ تاپ ایسوس پرو آرت استودیو بوک پرو ایکس زیبا و جذاب به نظر می‌رسد و صفحه نمایش، حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف خود دارد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی نگاه اولیه به لپ تاپ ایسوس ProArt StudioBook Pro X را در گجت تی وی مشاهده کنید:

ویدیوی معرفی ایسوس پرو آرت استودیو بوک پرو ایکس

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عه چرا core i9استفاده نکرده