گوشی انرجایزر E241S

گوشی انرجایزر E241S را دریابید؛ یک فیچرفون 4G نسبتا هوشمند!

کمپانی Energizer با دو فیچرفون جدید در نمایشگاه ایفا 2019 برلین حاضر شد. یکی گوشی انرجایزر E241S که از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند و دیگری، مدل E241 که طراحی مشابهی دارد؛ اما دارای اتصال 3G است.

هر دو فیچر فون مجهز به یک نمایشگر غیر لمسی 2.4 اینچی و کیبورد فیزیکی T9 هستند. یک دکمه‌ی ناوبری گرد، درست زیر نمایشگر آن‌ها دیده می‌شود که برای فعال کردن گوگل اسیستنت هم کاربرد دارد. دو گوشی انرجایزر E241S و E241 به KaiOS تجهیز شده‌اند که درجه‌ای از هوشمندی را برای آن‌ها به ارمغان آورده است.

گوشی انرجایزر E241S

به لطف این سیستم عامل، برخی از اپلیکیشن های پرکاربرد مانند واتس اپ، یوتیوب، فیسبوک و گوگل مپس به صورت پیش فرض روی دستگاه‌ها نصب شده‌اند. حتی امکان دسترسی کاربران به اپ های بیشتر، از طریق فروشگاه KaiStore نیز وجود دارد.

پشتیبانی از دو سیم کارت، وای فای و GPS، وجود دوربین سلفی و همراه بودن یک فلاش LED با دوربین پشتی، از دیگر ویژگی‌های قابل توجه دو گوشی جدید انرجایزر محسوب می‌شوند. همچنین شارژ باتری 1900 میلی‌آمپر ساعتی آن‌ها تا 6 روز در حالت آماده به کار، 28 ساعت مکالمه و 9 ساعت در حالت پخش ویدیو دوام خواهد آورد.

گوشی انرجایزر E241S

قیمت گوشی انرجایزر E241S معادل 35 یورو است و مدل 3G، با قیمت 30 یورو به فروش می‌رسد. هر دو فیچرفون در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه می‌شوند.

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*